mali3 Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Er gravid i uke 27 og alle jakkene mine begynner å bli for liten. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en varm vinterjakke som passer en gravid mage?
Loppa Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Jeg kjøpte meg en jakke fra twentyfour, unisex-jakke i dun som fungerer fint nå.
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Forrige svangerskap (med fødsel i november) gadd jeg ikke bruke penger på gravidjakke da det var så kort tid den ville bli brukt. Jeg kjøpte bergans myrull i min vanlige størrelse, men den er veldig tøyelig, så jeg brukte den siste gang på vei til sykehuset når fødselen var i gang. Magen min var svææææær, og jeg hadde masse glede av den hele resten av vinteren fordi jeg hadde kjøpt den i min vanlige str Brukt den masse i vinter også, veldig god og varm! Anbefales på det sterkeste hvis du syns den er fin
mali3 Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2012 takk for svar får ta meg en handle tur en dag
Marit 27 Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har en litt stor dunjakke som jeg har hatt i noen år, som kommer til å passe en god stund til hvertfall:) Så signerer egentlig på det de andre sier her:) er verre med overtrekksbuksene:) så de dyttes ned under magen:)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Polarn o pyret skal slutte m mammaklær og har derfor 70% på alt. Mulig d ikke gjalt ytterjakker, men tror det! absolutt å anbefale, jjeg har så å si alle mammaklærne derfra :-)
Nirgal Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Hei! Jeg og og i uke 27 og sliter med det samme som deg.. Men kom over en fantastisk og billig løsning her om dagen, jeg bruker bare mannens store vinterjakker. så deilig og enkelt:D
OptimistHoppa Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 Har ikke Hennes og Mauritz noen billige, varme, vide dunjakker? Så slipper man bruke masse penger på noe som skal brukes bare en kort periode:) Jeg har flere vinterjakker med litt ekstra plass i fra før av - håper de holder ut vinteren:) (Uke 21 nå)
OptimistHoppa Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Og verre med overtrekksbuksene her også ja, den synes jeg jammen er litt vrien. Og alt ullundertøyet er stramt allerede!
holaho Skrevet 30. januar 2012 #10 Skrevet 30. januar 2012 Jeg gidder ikke bruke masse penger på gravidjakke, men er bare 21 uker så får ikke så lang vintersesong med stoor mage som deg. Bruker de jeg har, selv om det ikke ser superbra ut, evt låner jeg noe av mannen etterhvert. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt en vanlig vinterjakke som også kan brukes uten mage, men som er litt vid eller noe. Har forresten sett en veldig fin gravidparkas på nelly.com, til rundt 700 kr som jeg vurderte..
Marit 27 Skrevet 30. januar 2012 #11 Skrevet 30. januar 2012 Og verre med overtrekksbuksene her også ja, den synes jeg jammen er litt vrien. Og alt ullundertøyet er stramt allerede! Du må bare lete etter de som har skikkelig "bad" passform for ikke gravide. jeg har to sett fra før med masse plass til magen. er bare i uke 22 da så er ikke sikkert det varer så lenge:)
OptimistHoppa Skrevet 30. januar 2012 #12 Skrevet 30. januar 2012 Og verre med overtrekksbuksene her også ja, den synes jeg jammen er litt vrien. Og alt ullundertøyet er stramt allerede! Du må bare lete etter de som har skikkelig "bad" passform for ikke gravide. jeg har to sett fra før med masse plass til magen. er bare i uke 22 da så er ikke sikkert det varer så lenge:) Haha, sånne bomsete unisex-bukser i str. stor da;) Lækkert! Men må vel til om man skal få gått litt tur i vinterkulden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå