Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #26 Skrevet 29. januar 2012 jeg syns ikke dildo gir meg så mye..så bruker det aldri.ligger i skuffen og støver ned.syns dere virkelig dildo er utrolig fantastisk godt???
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #27 Skrevet 29. januar 2012 Tull??? De fleste har det. Det omsettes enormt og de fleste kjøpere er kvinner Dette vier mange studier og kondomeriet.no sine egne erfaringer
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #28 Skrevet 29. januar 2012 Hehe. "Kondomeriet.no sine egne erfaringer". De vil selvsagt framstille det som det er så normalt som mulig, for å selge mer.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #29 Skrevet 30. januar 2012 jeg syns ikke dildo gir meg så mye..så bruker det aldri.ligger i skuffen og støver ned.syns dere virkelig dildo er utrolig fantastisk godt??? Det er jo litt forskjell på dildo og vibrator da. Selv foretrekker jeg vibrator
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #30 Skrevet 30. januar 2012 pr ba.no så har jenter i Hordaland handlet leketøy for 40 mill i 2011
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #31 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har to. En som jeg aldri bruker, og en som er litt "ødelagt" men duger. Pluss at jeg har andre typer leketøy, som jeg kan bruke sammen med mannen. Men det er ikke noe jeg snakker om til mine venner eller noen andre om... Jeg har en venninne som elsker å snakke om slike ting når hun har drukket litt, og vi andre i vennegjengen blir like irriterte hver gang hun skryter av et nytt glidemiddel eller superdildoen sin... haha. Når det kommer til venninnene mine tror jeg at "ingen har noe", men jeg tar sikkert feil
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #32 Skrevet 30. januar 2012 pr ba.no så har jenter i Hordaland handlet leketøy for 40 mill i 2011 Det kan da umulig stemme. Det bor 490 000 mennesker i Hordaland. Halvparten av dem er menn. Hvis vi også ser bort fra barn, er vi nok nede i godt under 200 000 damer i fylket. Da må damene i Hordaland ha brukt flere hundre kroner på slike leketøy i løpet av ett år. Og det skal være gjennomsnittet??? Nei, det tror jeg ikke på.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #33 Skrevet 30. januar 2012 Nei. Tror det er mindre vanlig enn mange tror, ser noen sier at 80 % har, det er bare tull. Kanskje vanligere blant yngre jenter, men det sier seg selv at voksne damer som har født barn ikke har så ofte. Vil tro alle som har svart på denne tråden er voksne damer som har født barn. Siden heter tross alt DinBaby Jeg er godt voksne og har født mange barn, og har vibrator. Tror det er veldig vanlig jeg. Er ikke sikkert alle bruker det så ofte, men tror det er vanlig å ha en. Jeg bruker min sjeldent.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #34 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har en liten vibrator i skuffa. Er voksen dame, som har født flere barn. Har ikke hatt orgasme noen gang i mitt liv før ifjor høst, til tross for at jeg har hatt ca 10 partnere opp gjennom livet. Etter å ha fått vibratoren, brukte jeg under 5 minutter på å få orgasme, som ingen menn noen gang kunne gi meg. Så her er vibrator en nødvendighet for i det hele tatt oppleve en orgasme
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #35 Skrevet 30. januar 2012 Her har jeg ikke dildo eller vibrator. Aldri følt behovet for og ha en .. Det holder med mannen. Har heller aldri hatt problemer med og få orgasme, og får opp mot fler med mannen hver gang. Ingen problem alene heller med bare hendene .. Tror kanskje det er derfor jeg ikke har følt behovet for det. Har prøvd det, men det føltes bare rart ut.. haha
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #36 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har en liten vibrator å den duger. Tenker på å kjøpe meg ny, får høre hva gubben mener:P
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #37 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har en liten vibrator å den duger. Tenker på å kjøpe meg ny, får høre hva gubben mener:P Må dere virkelig spørre mannen for å kjøpe noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #38 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har en liten vibrator å den duger. Tenker på å kjøpe meg ny, får høre hva gubben mener:P Må dere virkelig spørre mannen for å kjøpe noe sånt? Hehe, nei selfølgelig ikke. Men jeg syns det er greit å spørre om han liker det, at han ikke føler seg erstattet, haha
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #39 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har en liten vibrator å den duger. Tenker på å kjøpe meg ny, får høre hva gubben mener:P Må dere virkelig spørre mannen for å kjøpe noe sånt? Hehe, nei selfølgelig ikke. Men jeg syns det er greit å spørre om han liker det, at han ikke føler seg erstattet, haha Spør han før han skal runke om du føler deg erstattet eller synes det er greit? Det er nå måte på innblanding i privatlivet... Min samboer vet ikke at jeg har vibrator, da jeg KUN får orgasme med den (aldri fått det med ham eller noen andre menn jeg hadde før). Så det temaet kommer nok aldri opp, siden han ikke tror at jeg kan få orgasme.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #40 Skrevet 30. januar 2012 Nei. Tror det er mindre vanlig enn mange tror, ser noen sier at 80 % har, det er bare tull. Kanskje vanligere blant yngre jenter, men det sier seg selv at voksne damer som har født barn ikke har så ofte. Hvorfor sier det seg selv? Jeg er over 40 år, og kunne ikke tenke meg å være uten mine vibrerende egg Jeg vet ikke om noen vet jeg har det, men det gjør da ikke noe om folk vet. Det er ikke noe jeg skammer meg over
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #41 Skrevet 30. januar 2012 Fikk en i gave av min mann for et par år siden. Ble først formærmet, trodde det var et slags hint om at "du får greie deg på egen hånd", men det var nok ikke sånn ment. Han liker å se på at jeg bruker den, men jeg synes det blir litt sært, så jeg vil vanligvis ikke. Har kanskje brukt den fem ganger i løpet av ca. tre år. Har aldri brukt den alene.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #42 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har en liten vibrator å den duger. Tenker på å kjøpe meg ny, får høre hva gubben mener:P Må dere virkelig spørre mannen for å kjøpe noe sånt? Hehe, nei selfølgelig ikke. Men jeg syns det er greit å spørre om han liker det, at han ikke føler seg erstattet, haha Spør han før han skal runke om du føler deg erstattet eller synes det er greit? Det er nå måte på innblanding i privatlivet... Min samboer vet ikke at jeg har vibrator, da jeg KUN får orgasme med den (aldri fått det med ham eller noen andre menn jeg hadde før). Så det temaet kommer nok aldri opp, siden han ikke tror at jeg kan få orgasme. hehe, nei det gjør han ikke, å jeg sier ikke ifra når jeg skal onanere selv. Men for meg er det en naturlig ting å snakke med mannen om. Så trist da.. Dere skulle jo ha brukt den sammen. Da får han jo oppleve at du får orgasme.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #43 Skrevet 30. januar 2012 Nei. Tror det er mindre vanlig enn mange tror, ser noen sier at 80 % har, det er bare tull. Kanskje vanligere blant yngre jenter, men det sier seg selv at voksne damer som har født barn ikke har så ofte. Hvorfor sier det seg selv? Jeg er over 40 år, og kunne ikke tenke meg å være uten mine vibrerende egg Jeg vet ikke om noen vet jeg har det, men det gjør da ikke noe om folk vet. Det er ikke noe jeg skammer meg over Det har nok blitt ganske vanlig etter hvert, men 80 % er nok helt på jordet. Leste et sted at ca. én av tre eier et leketøy, mens ca. halvparten har prøvd.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #44 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har en liten vibrator å den duger. Tenker på å kjøpe meg ny, får høre hva gubben mener:P Må dere virkelig spørre mannen for å kjøpe noe sånt? Hehe, nei selfølgelig ikke. Men jeg syns det er greit å spørre om han liker det, at han ikke føler seg erstattet, haha Spør han før han skal runke om du føler deg erstattet eller synes det er greit? Det er nå måte på innblanding i privatlivet... Min samboer vet ikke at jeg har vibrator, da jeg KUN får orgasme med den (aldri fått det med ham eller noen andre menn jeg hadde før). Så det temaet kommer nok aldri opp, siden han ikke tror at jeg kan få orgasme. hehe, nei det gjør han ikke, å jeg sier ikke ifra når jeg skal onanere selv. Men for meg er det en naturlig ting å snakke med mannen om. Så trist da.. Dere skulle jo ha brukt den sammen. Da får han jo oppleve at du får orgasme. Kommer nok ikke til å ta det opp med ham, da han ikke er så åpen seksuelt. Han hadde følt ubehag og press hvis jeg hadde spurt om jeg skulle brukt leketøy under felles kos, og følt seg mindreverdig siden han ikke kan gi meg noe en elektrisk dings klarer på et par minutter.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #45 Skrevet 30. januar 2012 Nei. Tror det er mindre vanlig enn mange tror, ser noen sier at 80 % har, det er bare tull. Kanskje vanligere blant yngre jenter, men det sier seg selv at voksne damer som har født barn ikke har så ofte. Vil tro alle som har svart på denne tråden er voksne damer som har født barn. Siden heter tross alt DinBaby Det stemmer nok, men jeg tror ikke at så mange som 80 % av alle voksne damer som har født barn, har svart på denne tråden.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #46 Skrevet 30. januar 2012 Oh yes! Har flere av begge typer, men vibrator er klart favoritten. Er helt nødvendig for at jeg skal kunne få orgasme. Jeg og sambo har en boks under senga som vi fyller opp med litt av hvert. Handler både over nett og i butikk sammen Og ja, mine nærmeste venner vet at jeg har vibrator/dildoer og jeg vet at de har. I våre single dager kjøpte vi ofte slikt til hverandre i bursdagsgaver. Har snakket mye om onanering/sex med mine bestevenninner. Drømmen er å dra på dildo-party alltid hatt lyst til det!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #47 Skrevet 30. januar 2012 pr ba.no så har jenter i Hordaland handlet leketøy for 40 mill i 2011 Det kan da umulig stemme. Det bor 490 000 mennesker i Hordaland. Halvparten av dem er menn. Hvis vi også ser bort fra barn, er vi nok nede i godt under 200 000 damer i fylket. Da må damene i Hordaland ha brukt flere hundre kroner på slike leketøy i løpet av ett år. Og det skal være gjennomsnittet??? Nei, det tror jeg ikke på. pr ba.no så har jenter i Hordaland handlet leketøy for 40 mill i 2011 Det kan da umulig stemme. Det bor 490 000 mennesker i Hordaland. Halvparten av dem er menn. Hvis vi også ser bort fra barn, er vi nok nede i godt under 200 000 damer i fylket. Da må damene i Hordaland ha brukt flere hundre kroner på slike leketøy i løpet av ett år. Og det skal være gjennomsnittet??? Nei, det tror jeg ikke på. http://www.ba.no/nyh...icle2660369.ece
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #48 Skrevet 30. januar 2012 jeg syns ikke dildo gir meg så mye..så bruker det aldri.ligger i skuffen og støver ned.syns dere virkelig dildo er utrolig fantastisk godt??? Du vet det er forskjell på vibrator og dildo? Bare penetrering gir ikke meg orgasme, derfor er det veldig snedig å bruke en liten vibrator på klitoris i tillegg. Kunne selvfølgelig ha brukt hendene, men det er jo så mye mer arbeid Tror nok flere av dere hadde blitt overrasket over hvor vanlig det faktisk er å ha en eller flere sexleketøy.
what a drittkjerring Skrevet 30. januar 2012 #49 Skrevet 30. januar 2012 Synes dildoer er ekle! Spesielt de hudfargede! Ligner på en avkappet penis, hehe. Men en vibrator derimot, det kunne jeg godt ha prøvd.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #50 Skrevet 30. januar 2012 Jeg ble inspirert, så nå er en rosa vibrator på tur i posten til meg! hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå