Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Litt inspirert av en i et annet innlegg her som mener at dette er uvanlig å ha, og at de hun kjenner i hvertfall ikke har slike type ting. Har du en? Og vet noen i så fall om den? Jeg har, og jeg skal love at den er det absolutt ingen som vet om at jeg har! Om min beste venninne hadde spurt og sett meg i øynene, hadde jeg løyet så det hadde rent av meg. Og det overbevisende også, for jeg synes faktisk det er så flaut å fortelle om at jeg aldri ville innrømmet det. Tror ikke noen ville trodd om meg at jeg har en slik en nei.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har, og har heller aldri noe problemer med å innrømme det.
Ugress Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har Flere faktisk Er ikke noe jeg forteller til hvem som helst, men de nærmeste venninnene mine vet at jeg har og jeg vet at de har
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Har ikke, men ønsker meg en siden mannen ikke er her hele tiden. Gjett om jeg gleder meg til valatinedagen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Ja opp til flere. Vi bruker dem sammen og jeg alene hvis han er borte og jeg vil ha kos.
mamma_bergen Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har,og de fleste av venninne mine også Tror ikke det er uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Tror like gjerne du kunne spurt om man har vippetang. Veldig mange har, og veldig mange har ikke. Personlig så har jeg ikke. Hadde i mine yngre dager. Er 30.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 Ja har både en dildo og en vibrator jeg kan bruke også i dusjen. Ingen har spurt meg om jeg har det så da vet de ikke det. Ingen som spør om jeg onanerer heller. Ikke noe man plutselig forteller noen.
Kortslutning Skrevet 29. januar 2012 #9 Skrevet 29. januar 2012 Ja, det har jeg. Opptil flere!! Alle er faktisk kjøpt i butikk, og ikke på nett:) Jeg tror det er mer normalt enn det noen tror. Jeg fikk meg et sjokk en dag, da en av mine nærmeste innrømmet at hun hadde det!! Hadde ikke trodd det, men så feil kunne jeg ta:)
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 29. januar 2012 #10 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har. Min mann vet om det ... og ei venninne (som hardnakket påstod at slikt ikke var noe vanlige damer har). Hun ble litt spak, for jeg er vel så kjedelig og normal som det går an å bli ;-) Det er vel nokså uvanlig å snakke med andre om slikt, og dermed er det jo klin umulig å anta hvor vanlig det er i ens egen omgangskrets. Jeg snakker ikke med andre venninner om sexlivet deres (eller mitt), så jeg aner ikke om noen av dem har, men jeg regner faktisk med at det finnes i en og annen nattbordskuff.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #11 Skrevet 29. januar 2012 Da jeg var yngre var det helt vanlig blant vennene mine å snakke om sex, og min første vibrator fikk jeg av to venninner da jeg hadde bursdag Nå er jeg nesten 40 år og bor veldig langt unna mine barndomsvenner, den nye vennekretsen jeg har funnet her er blitt nære venner som jeg kan snakke om det meste med, men vi "utleverer" hverken mannen eller oss selv og snakker om sex. Jeg har fått dildo av mannen min jeg, men det er ikke noe vennene mine vet om, og jeg aner ikke hva de har i nattbordskuffen heller. Regner nesten med at mange av de har, men sikkert ikke alle..
hysterika Skrevet 29. januar 2012 #13 Skrevet 29. januar 2012 Ja, det har jeg, og flere av venninnene mine også.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. januar 2012 #14 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har. Tror ingen av mine venninner er i tvil om at jeg har heller
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #15 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har flere, mannen som har kjøpt dem til meg. Han er veldig åpen av seg, så både familie og venner vet om det. Jeg syntes det var litt flaut i starten, men det gjør meg ingenting lenger, for nå vet jeg at de fleste av dem har selv.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #16 Skrevet 29. januar 2012 Har ikke! Føler meg nesten unormal som ikke har.. hvor får man tak i det da? Hadde aldri gått i butikk og kjøpt det. Hvis man kjøper på nettet kommer det vel i litt diskret innpakninger eller? Er 21 år
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #17 Skrevet 29. januar 2012 Har ikke! Føler meg nesten unormal som ikke har.. hvor får man tak i det da? Hadde aldri gått i butikk og kjøpt det. Hvis man kjøper på nettet kommer det vel i litt diskret innpakninger eller? Er 21 år kondomeriet.no Veldig diskret innpakning.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #18 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har, men ikke brukt den på lenge. Bare glemt den litt egentlig.tror jeg har kjøpt den sammen med mannen min. Da var der ikke vanlig med netthandel, så har kjøpt i butikk uten at jeg syntes det var noe flaut. Men tror ikke venner vet at jeg har den, og jeg vet ikke hva de har. Men jeg antar at et det er ganske vanlig selv om man ikke snakker så mye om det til venner.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #19 Skrevet 29. januar 2012 Ja har 5 som kjæresten har kjøpt!Og 80% av alle damer har en !!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. januar 2012 #20 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har. Jeg forteller det jo ikke til noen, men jeg svarer de som spør. Er ikke flau over det.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #22 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har hatt en, men syns ikke det var noe stas i det hele, og når barna ble så store at de snuste rundt i skuffer og skap, så kasta vi den - og har ikke tenkt å kjøpe noen ny heller. Tror nok antallet som har er litt overdrevent, det er vel kanskje heller sånn at om man først liker det, så kjøper man litt forskjellig?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #23 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har en meget velfylt lekeskuff:) Får reklamere litt også; handler regelmessig på extremerestraints.com som også har "customer rewiews" på sine sider. Innmari mye bra!
Lille- MO Skrevet 29. januar 2012 #24 Skrevet 29. januar 2012 har jeg også både dildo og vibrator;) , og vet at venninnene og søstrene mine har.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #25 Skrevet 29. januar 2012 Nei. Tror det er mindre vanlig enn mange tror, ser noen sier at 80 % har, det er bare tull. Kanskje vanligere blant yngre jenter, men det sier seg selv at voksne damer som har født barn ikke har så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå