Fashionista Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Da har for alvor svangerskapskvalmen slått seg ned!! Jeg for min del er kvalm nesten hele dagen, men har ennå ikke kastet opp.. Føles bare ut som jeg er konstant fyllesyk!! Uffa meg! Kvalmen spiller også inn på matlysta som er heller laber for tida. Noen gode råd mot kvalmen??
Lisse_01 Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Langt er du på vei? Ikke fått kvalmen ennå jeg. Er bare 4+5
VinterSol+2 Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Oh yes. Fyllesyk er ordet. Jg er ikke kvalm som i omgangssykelvalm, men bare konstant uggen. Det hjelper faktisk å spise da, selvom mat ikke frister, men om jeg først spiser, er jeg helt innhol, og eeeter. Mannen min lo av meg da vi var på besøk hos foreldrene mine til lunsj, og jegspiste ogspiste og spiste og spiste,,,, Matrester kan jeg dog spare meg for. Sånn har jeg vært de sndre svangerskapene også,,, orker ikke matrester. Med en gang jeg har spist, ønsker jeg bare det som er igjen langt langt vekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå