Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i barnehage og har en hektisk dag som jeg som regel trives godt med, det er bare det at den siste uka har jeg vært forferdelig distré , glemsk og er i mine egene tanker for det meste. Er i langt regime og har sprayet siden 5 Jan og satt sprøyter siden 23 Jan. Dette er vårt 3 icsi ferskforsøk og tankene rundt dette er jo også mange. Heldigvis har jeg UL på fredag for å se om eggposene er i gang å vokse, sist forsøk i juni 2011 gikk jeg 21 dager på sprøyter og var på kontroll annenhver dag , håper virkelig jeg slipper det denne gangen. Det er akkurat et år siden vi ble gravide på fryseforsøk men mistet i uke 6 <3 kansje derfor jeg er litt ekstra tankefull også.

Åssen er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

distre er bare forbokstaven her, jobber også i barnehage.,

du er nok litt ekstra tankefull da ja, er ikke så rart, klem

håper det snart blir egguthentlig på deg. annenhver dag var mye. men det er verd det til slutt, selv om det er tøft når det står på.

Skrevet

Jeg jobber ikke i barnehage, men som dataingeniør, og den siste uka har jeg ikke fått gjort nooooe som helst på jobb, jeg bare sitter der, tenker på andre ting, hodet flakker, og jeg er innom dette forumet 1000 ganger om dagen... Burde vært hjemme, gjør jo ingen nytte for meg, men nå er det bare en uke igjen, så det skal jeg holde ut, tre av 5 dager er møtedager, det går bedre... Om jeg bare får sove igjen, rastløøøøøs!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...