Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner deres barn i barnehage? Hva tenker dere om å begynne å jobbe igjen, og når begynner dere? :)

Selv begynner jeg i juni når lillemann er 10 mnd, pappan skal så være hjemme i 3 mnd før han begynner i barnehage når han er 13 mnd.. Så skal jeg jobbe deltid, med ham i barnehage 2-3 dager i uka.

gruer dere dere til å begynne å jobbe?

Må si jeg gleder meg litt altså ;) Men gruer meg også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min skal begynne i august, da er han 17 mnd gammel. og jeg skal begynne på skolen. jeg er alene med han og må si jeg gruer meg veldig.... har hatt han 24/7 siden han ble født, og tanken på å vøre uten han, hver dag i flere timer er virkelig den store skrekken..

prøver å se for meg at jeg blir vant til det og at jeg etterhvert kan se at han koser seg og trives godt :) blir jo så avhengig av den lille gutten :)

Skrevet

Jeg begynner å jobbe om noen mnd, og jeg både gleder og gruer meg. Jeg vet jeg kommer til å savne han helt vanvittig, siden jeg savner han om vi har barnevakt en time el to.. Huff, hehe. Pappaen blir hjemme med mini da, så jeg vet jo at de klarer seg helt fint (SELV uten meg, hehe....) Men blir nok godt å få inn litt rutiner igjen, og se og få gjort litt annet enn bare bleieskift ;-) Men akkuratt nå gruer jeg meg mer enn jeg gleder meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...