Gå til innhold

Synger du til babyen i magen?

Anbefalte innlegg

Har lest at det er lurt og synge litt for den lille i magen nå ettersom den har utviklet hørsel, men føler meg ganske tåpelig som synger til en mage:p Men er vel en vanesak, dette er jo første vår. Er 22+1 på vei da. Synger du til den lille i magen og hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143905040-synger-du-til-babyen-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg blir det helt unaturlig :) Jeg snakker heller ikke til babyen, som mange sier de gjør. (kanskje når en fot stikker ut i siden min eller noe, så tar jeg på den og sier "heisan".) Ellers går komunikasjon med baby igjennom berøring og "telepati"... ;)

Eneste er at jeg synger med radioen i bilen, men det har jeg alltid gjort...

(er i uke 31 btw)

Jeg har lest en studie ang knusing av nyrestein. De ville finne ut om det kunne skade hørselen til babyen ved å utføre dette. Det viser seg at babyen har så mye veske i øregangene at de så å si er døve. De kan kun høre tung bass. Så da ser ikke jeg vitsen. Men barna liker å prate med magen og det skal de få lov til...

Jeg sang for gullet mitt fra uke 20, og han ELSKER å bli sunget for, helt fra fødsel har det roet ham helt ned, og noenganger eneste måten å få ham til å sove. Følte meg litt dum på kveldene når jeg lå å sang for magen, men det var en koslig stund faktisk, følte at han ble litt nær da, at vi kunne kommunisere,når jeg lå å sang begynte han alltid og sparke og bevege seg.....tenkte innimellom han hatet stemmen min hehe.....

Nå er jeg 12+1 og den her blir jo forsåvidt alt synget for siden jeg synger for gullet mange ganger om dagen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...