Lilleprins_6/2-12 Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 endelig er dagen kommet, selveste termindatoen bare så synd at det ikke er noe tegn til at lillegutt vil komme enda :/ men har heldigvis fått time til overtidskontroll allerede nå på onsdag, med igangsettelse torsdag eller fredag Rart å tenke på, i løpet av uken så blir jeg mamma <3
90210 Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 endelig er dagen kommet, selveste termindatoen bare så synd at det ikke er noe tegn til at lillegutt vil komme enda :/ men har heldigvis fått time til overtidskontroll allerede nå på onsdag, med igangsettelse torsdag eller fredag Rart å tenke på, i løpet av uken så blir jeg mamma <3 Masse lykke til! Og GLED deg til at du snart har den lille i armene dine!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Å så spennende! Jeg har selv termin i morgen men ingen tegn på at noe skal skje her heller. Første barnet. Hvorfor får du overtidskontroll og evt igangsetting så tidlig? Jeg har angst for å gå mye over selv så håper det skjer noe snart!
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2012 Å sÅ spennende! Jeg har selv termin i morgen men ingen tegn pÅ at noe skal skje her heller. Første barnet. Hvorfor fÅr du overtidskontroll og evt igangsetting sÅ tidlig? Jeg har angst for Å gÅ mye over selv sÅ hÅper det skjer noe snart! PÅ grunn av at SF-mÅlet mitt har hvert sÅ høyt de to siste kontrollene :S (38cm og 38,5cm) sÅ knøttet vil rett og slett ikke synke ned i bekkenet eller noe. Derfor mente JM at det ikke var forsvarlig og la meg gÅ mer enn en uke over termin max sÅ hÅper bare legene pÅ sykehuset er enige pÅ onsdag da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå