Gå til innhold

ENDELIG TERMIN :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig er dagen kommet, selveste termindatoen :D

bare så synd at det ikke er noe tegn til at lillegutt vil komme enda :/ men har heldigvis fått time til overtidskontroll allerede nå på onsdag, med igangsettelse torsdag eller fredag :D

Rart å tenke på, i løpet av uken så blir jeg mamma <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

endelig er dagen kommet, selveste termindatoen :D

bare så synd at det ikke er noe tegn til at lillegutt vil komme enda :/ men har heldigvis fått time til overtidskontroll allerede nå på onsdag, med igangsettelse torsdag eller fredag :D

Rart å tenke på, i løpet av uken så blir jeg mamma <3

Masse lykke til! :)

Og GLED deg til at du snart har den lille i armene dine! :D

Skrevet

Å så spennende! Jeg har selv termin i morgen men ingen tegn på at noe skal skje her heller. Første barnet. Hvorfor får du overtidskontroll og evt igangsetting så tidlig? Jeg har angst for å gå mye over selv så håper det skjer noe snart!

Skrevet

Å sÅ spennende! Jeg har selv termin i morgen men ingen tegn pÅ at noe skal skje her heller. Første barnet. Hvorfor fÅr du overtidskontroll og evt igangsetting sÅ tidlig? Jeg har angst for Å gÅ mye over selv sÅ hÅper det skjer noe snart!

PÅ grunn av at SF-mÅlet mitt har hvert sÅ høyt de to siste kontrollene :S (38cm og 38,5cm) sÅ knøttet vil rett og slett ikke synke ned i bekkenet eller noe. Derfor mente JM at det ikke var forsvarlig og la meg gÅ mer enn en uke over termin max :) sÅ hÅper bare legene pÅ sykehuset er enige pÅ onsdag da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...