jabk Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har termin 22 feb. Lurer på om noen vil spå ang ca tidspunkt for fødsel? Og hvordan vil denne fødselen bli? Hadde veldig tøff fødsel sist... Har 4 ganger fått høre det er ei jente på ultralyd, uten tvil sier de. Så her er alt rosa, fikk plutselig litt tanker om det kan være en gutt???
-mtp- Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 vist Ul sier jente er det jente Iallefall 4 stk Får opp fødsel på deg 15-17 febrauar En helt Ok fødsel men med smertestillende og kan vere lang.
jabk Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2012 Tusen takk for svar hehe...føler også jeg skal gå så lenge ja før det blir fødsel er moden med åpning og masse kynnere...men blir ikke så mye mer... de sier hu nok er litt liten så kan godt vente til uke 38 egentlig og som tenkt og at den kan være lang ja... Men takk for svar
-mtp- Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 hehe eg fikk også sagt at eg skulle ha en liten baby, mn da hun kom ut viste det seg at hun var godt over 4500g så da spørst det hva de definerer som liten baby
jabk Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2012 Hehe ja det va vel etter øynene som såg ikke så veldig liten da nei Alltid spennende siden en ikke har peiling før en får se de små gulla
Catteklatt Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har termin 22 feb. Lurer på om noen vil spå ang ca tidspunkt for fødsel? Og hvordan vil denne fødselen bli? Hadde veldig tøff fødsel sist... Har 4 ganger fått høre det er ei jente på ultralyd, uten tvil sier de. Så her er alt rosa, fikk plutselig litt tanker om det kan være en gutt??? Jenta di kommer litt før termin. 2-4 dager, 20.den gjetter jeg. Fødselen blir "lett", ser hun "sklir" ut. Hehe!
jabk Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har termin 22 feb. Lurer på om noen vil spå ang ca tidspunkt for fødsel? Og hvordan vil denne fødselen bli? Hadde veldig tøff fødsel sist... Har 4 ganger fått høre det er ei jente på ultralyd, uten tvil sier de. Så her er alt rosa, fikk plutselig litt tanker om det kan være en gutt??? Jenta di kommer litt før termin. 2-4 dager, 20.den gjetter jeg. Fødselen blir "lett", ser hun "sklir" ut. Hehe! Hehe tusen takk oppløftende svar Spennende tider så tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå