Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg har en plass på 60 % ledig - Det er 3 dager i uken for ett barn fram til høsten. Dager som er ledige er: Tirsdag, Torsdag og Fredag Barnet får andre barn å leke med fra alderen 1 år til 5 år. ... Har muntlig og skriftlig referanse å vise til. Prisen inkl. alle måltider,frukt,drikke og ett varmt måltid hver dag.. Jeg holder også sinksalve o.l skulle det være behov for det Prisen gjelder 8.5 - 9 timer pr dag innenfor perioden kl. 06:40 - kl.16:50 på hverdager. Pris på 60 % er : 3900,- i mnd Samt så har jeg ledig 2 stk fulltidsplasser (100%) fra Juli/August av. Tar imot reservasjon, men tar da forskudds betaling på halvpris av prisen, beløpet trekkes fra den mnd barnet begynner. Dette er for å sikre deg at du har en plass hos meg. Dette er noe som betales for at jeg skal holde av plassen. Pris: 5500,- i mnd For mer info. Ta kontakt i innboksen (Nærbø) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904970-trenger-du-dagmamma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå