Gå til innhold

Tilbakemelding lilleblomst/babygal/Mtp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake på bim etter en lang pause, som jeg nok hadde godt av!

Vil takke for at dere spådde meg for en tid tilbake, og komme med en liten oppdatering på hvordan det har gått.

Jeg var til utredning etter å ha gått laaang tid uten mens og el, og etter x antall provera fikk jeg endelig en pergo-kur av den nye gynekologen! Det viste seg i ettertid at systemet allerede var oppe å gikk, med en el (som vi ikke visste om, og ikke fikk lagt akjer til) og så en med dobbel pergokur en mnd etter, og der satt spiren! Så etter 1,5 års med prøving satt spira "på første forsøk" <3

Mtp, du spådde i august at jeg ville få utredning og pergo, noe som stemte bra! Deretter spådde du i september at jeg ville bli gravid i januar, men heldigvis skjedde det før :)

Babygal, du spådde i september at jeg ville bli gravid innen 2011, i okt/nov. Jeg hadde siste mens i månedskifte så der traff du skikkelig blink :) Du spådde også at det ville bli en gutt. Vi får se... på ultralyd så gyn ei lita jente, men det er jo ikke helt sikkert enda da.

Lilleblomst, du spådde i september at tanta skulle komme tilbake i begynnelsen av okt og at jeg ville bli gravid på første pp deretter, tanta kom litt senere, men ang graviditeten hadde du helt rett :)) Du spådde også at det ville bli ei jente, og det ser ut til at det stemmer :) Håper din spådom med en liten gutt i 2014 stemmer og :)

Tusen tusen takk skal dere ha spådamene :))

Om dere har tid og lyst til å se hvordan svangerskapet forløper seg, om nurket kommer før/etter termin, blir jeg veldig glad :)

Også om dere fortsatt ser samme kjønn..

<3 Murmelina <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse:D

Skrevet

Veldig artig med tilbakemelding snuppa! :) Og GRATULERER nok en gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...