Gå til innhold

mye vondt under svangerskapet..?!

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen andre som har opplevd dette?

Er en del dårlig i magen, må på do i ett sett til tider, og det gjør kjempe vondt å "presse" Er dette farlig? burde jeg kontakte lege for noen av plagene mine?

Har kjempe vondt i den ene siden av magen, nederst til høyre.(livmor som vokser eller?) Også slitt endel med vondt i brystet, vondt for å puste. Også brystene er helt forferdlige nå. Hva kan dette være, er det normalt?

Engster meg bare for mye kansje?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904938-mye-vondt-under-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mye vondt i magen første Trimester, å tungpustet som en gammel mann. Samt brystene ble blytunge og såre. Er 4 svangerskapet mitt og vanlig for meg. Samt oppkast og trøtt som en dupp. Men vet ikke hvor langt du er på vei. Alt dette har forsvunnet på vei inn i 2 trimester. Håper det kun er at spira har kloret seg skikkelig fast. Men ikke nøl med å ta kontakt med lege om det bekymrer deg...

Jeg er litt over 18 uker på vei..Har hatt mye oppkast, har gitt seg litt i det siste, men pluttselig er jeg kjempe dårlig igjenn, Skal til legen på tirsdag for å undersøke dette, er litt bekymret av meg når det gjelder den lille :)

Treg mage, luft i magen, vondt nederst i magen (livmor vokser), høy puls, tung pust - alle disse er helt vanlige svangerskapssymptomer som de fleste av oss har. For å sitere jordmora mi: "det hører noen vondter med det å gå gravid":) Jeg har kastet opp mye fra uke 6 og kaster fortsatt opp nå i uke 21, men fikk hilse på den lille gutten vår på UL i forrige uke og alt var i skjønneste orden!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...