Gå til innhold

Så trøtt, så trøtt.....

Anbefalte innlegg

Har tilbrakt de siste dagene mer eller mindre i senga og på sofaen.... er så gruseli trøtt og sliten... men det er jo et bra tegn at kroppen jobber som bare juling, da vet man liksom at det er et lite frø som vokser der inne:) er 8+2 i dag.... flere som har ole lukkøye på besøk på permanent basis??

Har etter noen laaange bekymringsfulle uker endelig greid å senke skuldrene litt, og det føles veldig bra:) har fått time til tidlig UL neste uke, grugleder meg litt til det kjenner jeg, men det skal bli godt å få tatt en titt:)

Fortsetter under...

Jeg er 8+2 i dag, og jeg kjenner meg så godt igjen. Dessuten blir jeg så umåtelig kvalm når jeg er trøtt og sliten, så jeg er i grunn kvalm og trøtt hele dagen. Hehehe.

Gurimalla. Snakk om sekk. Jeg spiser og slapper av. Oh yeah.

Annonse

Har sovet omlag 16 timer i døgnet her de siste 4 dagene...

Så er fryktelig trøtt og utslitt ja.. :P

Godt at jeg har en mamma under samme tak som har vert så snill å tatt seg av jentungen min (5)

Men gleder meg til å bli litt kvikkere igjen, håper ikke det tar for lang tid :)

Jag är jätte trött. Skulle kunna slva mig igenom en hel vecka känns det som. Är nu i v 8 + 0. Mår väldigt bra annars, men märker att jag lätt blir illamående om jag inte vilar. Inte speciellt mycket och aldrig annars. Någon annan som känner igen det?

Annonse

Det er slik jeg har det "lyckligalinnea"... satt forran pc på lørdagsettermiddag, og plutselig ble jeg skikkelig svimmel... måtte bare gå på sofaen og sovnet momentant... er første gangen jeg opplever det akkurat slik, men sikkert ikke siste:S

Ellers så begynner jeg nå å merke at jeg synes det er tungt å være i 100% jobb, går fint de første 5-6 timene, men de resterende føler jeg at jeg går rundt som en zombie... men det er vel bare for en periode dette, så jeg skal stå han av.. til syvende og sist så er det absolutt værdt det å være sliten hvis dette går som vi håper og vi sitter med en liten skatt i armene våre til slutt :)

Ja, det er jo heldigvis i de banene tankene går, Frk.håpefull! Det er så utrolig deilig at kroppen styrer litt selv - og at den gjør det som er til det beste uten at det er mulig å protestere! :-)

Jeg nyyyter.

Åh, d var godt å se at d er flere som har det slik, har siden uke 6 bare ligget på sofaen, jeg er så sliiiten! Er i 8+2 nå å håååper formen skal ta seg opp. Ligger på sofaen som at jeg er skikkelig fyllesyk.. Dupper nå å da og kvalm å ekkel! Samboer begynner å bli skikkelig utålmodig for jeg gidder ikke å gjøre noe i huset eller lage middag, gidder såvidt å prate når han kommer fra jobb. Nei huff, ikke noe særlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...