Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Slik er det. Orker bare ikke, oppe til langt på natt og elendige soveforhold. Sorry, jeg er for kjip og har altfor mange søvnløse netter bak meg. Vil ligge hjemme i egen seng...Er utslitt nok som det er med unger og nattevåk. Hun har ikke barn selv og skjønner ikke greia. Ikke en nær venn, da ville jeg selvfølgelig ofret komforten for en helg. Hun kommer til å ta seg dødelig nær om jeg ikke vil komme, så må finne på en unnskylding som er "godkjent". Need your help sisters. Please.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Jeg er stor fan av å si ting som det er istdenfor å komme med unnskyldninger. Si at du ikke orker å feste, at du er sliten og at du helst vil være hjemme. Er hun en venninne så burde hun forstå og gjør hun det ikke så får hun heller bare bli fornærma.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Slik er det. Orker bare ikke, oppe til langt på natt og elendige soveforhold. Sorry, jeg er for kjip og har altfor mange søvnløse netter bak meg. Vil ligge hjemme i egen seng...Er utslitt nok som det er med unger og nattevåk. Hun har ikke barn selv og skjønner ikke greia. Ikke en nær venn, da ville jeg selvfølgelig ofret komforten for en helg. Hun kommer til å ta seg dødelig nær om jeg ikke vil komme, så må finne på en unnskylding som er "godkjent". Need your help sisters. Please. Omgangssyke? Klassisk unnskyldning Medisiner ( antibiotika etc) Sykt barn?! Ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor hun blir sur om dere ikke er nære venner
mammatetogansketette:)) Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Hvis hun ikke skjønner at ungen(e) har holdt deg våken så du ikke har fått sovet skikkelig på flere netter, og derfor er kjempesliten- så vet jeg sannelig ikke hvilken annen forklaring du skulle komme med som hun kan "godta"?? Må vel være at du er syk det, skikkelig syk til og med...?? Ville også sagt det som det er, forstår hun ikke det så må jeg si hun er lite forståelsesfull og empatisk- man trenger da ikke ha barn selv for å forstå dette??? -- med mindre du kan finne en løsning og dra likevel, få sovet ut ekstra dagen etter eller noe, evt. dra hjem litt tidligere enn du "normalt" ville gjort.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Hvis hun ikke skjønner at ungen(e) har holdt deg våken så du ikke har fått sovet skikkelig på flere netter, og derfor er kjempesliten- så vet jeg sannelig ikke hvilken annen forklaring du skulle komme med som hun kan "godta"?? Må vel være at du er syk det, skikkelig syk til og med...?? Ville også sagt det som det er, forstår hun ikke det så må jeg si hun er lite forståelsesfull og empatisk- man trenger da ikke ha barn selv for å forstå dette??? -- med mindre du kan finne en løsning og dra likevel, få sovet ut ekstra dagen etter eller noe, evt. dra hjem litt tidligere enn du "normalt" ville gjort. Skulle ønske jeg kunne bare si at jeg var sliten og det var det. MEN denne dama er DRAMAQUEEN nr 1. Den som får skylden hvis jeg ikke kommer er mannen min. Ny runddans med dritt om han fordi han ikke lar meg dra ut...blablabla. ønsker bare en unnskyldning som gjør at jeg kan bli hjemme og slipper alt dette styret. Tror jeg går for omgangssyken. Takk jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå