Gå til innhold

HJELP - festeblødning eller første mens etter MA.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA og utskraping 20 des, og har ikke hatt mens siden det. Etter samleie for 2 dager siden, hadde jeg litt 'brunt' utflod og trodde at mensen kom tilbake. Men ingenting skjedde. I går kveld hadde jeg så vidt litt blødning- men nå har det også stoppet opp. Kan mensen være slik etter en MA eller kan dette være en festeblødning? På forhånd tusen takk om noen kan komme med noen innspill her, for jeg vet bare ikke hva som skjer. Vil jo bli gravid, men vi skal ja time i februar for utredning for HA, da vi har hatt flere MA. Tør nesten ikke håpe på at jeg er gravid igjen allerede ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er på tynn grunn, men jeg har hatt en spontanabort og etter det hadde jeg kraftigere mensen enn vanlig i tre-fire uker... Med andre ord er jeg kanskje ikke personen å spørre... Men første mensen var som sagt kraftig og lenge.

Håper iallefall virkelig du er gravid, lykke til!

Skrevet

Takk for alt av svar. Jeg blødde ingenting rett etter utskraping, men så etter 5 dager hadde jeg kraftig blødninger i ei ukes tid. Men så har jeg ikke blødd siden det- så kjenner at jeg blir frustrert uansett å ikke vite hvor jeg er i forhold til syklus...

Skrevet

Hmm, merkelig... Blødde noen dager først jeg og, før jeg fikk den lange. Men håper det er noen andre her som vet mer enn meg...

Skrevet

Hmm..vanskelig å si... Har du vært på kontroll å sett at livmoren er helt tom? Jeg hadde MA i høst/vinter og opplevde små rare blødninger pga noen få millimeter med rester i livmoren.

Ellers har jeg hørt om andre som har litt spotting før første mens, så tror det er helt normalt.

Håper du er så heldig at du er gravid,da :) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...