Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Altså den vuggegreien? Nå er jo hun 14 mnd og trenger ikke gynge så grådig nå lenger MEn finner ikke helt ut av hvordan den skulle justeres!
catyn Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 kan man gynge city cross? Visste jeg ikke Haha har hatt vogna i snart 2 år å enda så visste jeg ikke det. Men er super fornøyd med vogna uansett. Beste kjøpet jeg har gjort noen gang
mariabee Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Oj har visst brukt anonym, men ja er tre stiller på den fant jeg ut. Nå tok jeg den på hard, da ble det mye bedre :)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Dette visste ikke jeg heller. Åssen og hvor gjør man dette? Ikke at jeg har behov for det nÅ for veslegutt er 16 mnd, men vi har hatt denne vognen siden han blei født, og har aldri visst at det har en vugge-funksjon? Åssen fungerer den?
mariabee Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Til høyre på understellet, rett nedenfor selve kalesjen, er det en slags svart avlang dings med grått i enden på. Den grå drar men litt ut, og så kan man stille/vri den svarte. Skal være tre stiller og du merker fort hvilket som er det mykeste.. Hm var det grei forklaring?
catyn Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Jaja da vet jeg jo det Får kanskje brukt den på nestemann da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå