Gå til innhold

Aldri hatt SA/MA?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er gravid for tredje gang og skal ha barn nr 3. Har vært heldig skjønner jeg. Ble gravid første syklus uten prevensjon alle tre gangene også, selv første gang hvor jeg hadde brukt PPiller i 10 år. en uke uten piller og vips, gravid. Nå har jeg jo til gjengjelf fått de fleste komplikasjonene som går ann å få i svangerskapene, også dersverre med varige men, men har født 5-10 dager før termin og svært korte fødsler :-)

Gravid 2 ganger, har ei nydelig jente på 15 mnd, og en knert i magen som kommer i august. 12+6 :) Gravid på første forsøk begge gangene, og har aldri mistet :)

Takk for en fin tråd, man kan bli gæærn av å lese om alt som kan gå galt! Som du sier har også jeg forståelse for at folk tar det opp her, men det er rom for både de det går bra med og de som sliter her, så fint å få lese litt om alle det går bra med også :)

Annonse

Jeg har aldri mistet, og er gravid for andre gang. Er mye mer avslappet nå enn i det første svangerskapet, nå vet jeg at jeg er i stand til å bære fram et barn, og at jeg kan føde normalt. Jeg hadde ingen grunn til å tvile på dette sist heller, men jeg hadde jo absolutt ingen erfaring å støtte meg på. Er bare 4+6 nå, men ganske sikker på at dette kommer til å gå heeelt fint : ) Lykke til alle sammen, det vil jo helst gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...