Gå til innhold

Noen som har små barn og er gravide nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De to eldste er det 3 år og 3 mnd i mellom. De er nå 11 og snart 8. Minsten er 21 mnd og jeg er 13 uker på vei, hadde egentlig planlagt de minste skulle bli ennå tettere, men den ideèn var ikke kroppen min med på, så det blir 2 år og 4 mnd.

Endret av magnhild81

Jeg har en sønn som blir 1 år den 3 mars og idag er jeg 9+0 på vei med nr 3. Storesøster blir 5 år i august. Så nr 2 og 3 blir veldig tette i alder... nr 3 var en overraskelse! Vi brukte faktisk 2 år før lillebror satt...(mista 4 ganger), men denne gangen ser at til å gå bra. Går forresten på Crinone denne gangen som sist.

Annonse

Jeg har 3 fra før og er 7 uker gravid. de 3 første var veldig tett. De har masse glede av hverandre. Nå venter vi nr 4 og minsten er nesten 5 år. gleder oss sååå til en skatt til! busy og givende å være mor ;)

Så gøy at det er så mange av oss :) Kunne godt tenkt meg å funnet noen med smårolling(er) som også er gravid i nærheten. Blir innimellom lange dager med min kjære på jobb, og ettersom vi har flyttet hit nylig, kjenner jeg ikke så mange. Ikke flyttet så langt, men er en jobb å dra en time med baby osv, spes om vinteren :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...