Gå til innhold

Noen som har små barn og er gravide nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ei jente på 4 år, en gutt på 3 år, ei jente på 18 mnd og venter snart enda ei lita jente, så jeg har vært i samme situasjon. Det går veldig bra, og de har stor glede av hverandre!! Selv om det er litt travelt til tider. :)

oj oj oj Snart 4 gull, det høres heftig ut he he. Godt å høre at du mener at det går bra. Vi strevde i ett år med å få til frøkna vår og sjokket var derfor stort da jeg ble gravid igjen så fort, trodde ikke jeg kunne få flere barn, for vi har vært på utredning for barnløshet og fått påvist dårlig eggkvalitet.

Så koselig å få kontakt med noen andre som meg :) Hvor er dere fra?

Snart 4 gull: Fjerde ja, så herlig :)

Kreps 71: Så fantastisk historie :) To så ønskede barn. Koselig. Bra dere fikk til en til.

Annonse

Jeg har en gutt på 15 måneder og er nå 10 uker på vei....:) Nesten samme historie som deg, brukte 2 år og mange runder med hormoner for å få gutten vår. Denne gangen dukket spiren uventet opp helt av seg selv.....:) Veldig spent på hvordan det går med to tette, men likevel så glad og takknemlig...:)

Annonse

Tja..

Jeg har en gutt på 5år,ei jente på 3 1/2år og tvillinger på 7mnd.. Og er 25+5 uker på vei.

du må ha blidt rimelig raskt gravid igjen.....

Jah..

Skulle sette inn hormonspiral sa tvillingene var 10uker,men fikk beskjed om at det kunne han ikke gjøre siden det såg ut som om at jeg var gravid igjen.

Så spiralen ligger hos Gyn og venter på at jeg skal få satt den inn etter neste fødsel. Nå er det virkelig stopp!:)

Jeg har en på 11 mnd og er 6+5 i dag. Gleder meg masse men må innrømme at jeg tror det blir veldig slitsomt en stund. Mini har vært syk i 1 uke nå og jeg er kvalm og trøtt så det blir slitsomt men alt går. ;-) Jeg er fra Follo. Noen flere som bor der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...