Gjest Hippoღ Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Nå for resten av slimproppen. Ingen tvil om at det var den. Og ikke vet jeg, men det kjennes ut som rier. Kommer jevnlig og varer ikke så lenge. 20-30 sek kanskje. Hva gjør jeg nå da? Er ikke klar enda!!! Var forberedt på å gå over termin som er 5 feb
ellynn Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Ååååå, så spennende! Samtidig som jeg er litt misunnelig i å med at vi har samme termindato, så ønsker jeg deg lykkelykke til!! Hold oss gjerne oppdatert!
Underveis --> Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Pakk resten av bag'en om du må det. Spis et godt måltid mat og SLAPP AV! *He he he* Øv deg på å puste deg gjennom riene. Spenner du deg går åpningen saktere. ... og ikke bli for skuffet om det gir seg. Du har uansett ikke lenge igjen ;-)
Gjest Hippoღ Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Babyen var ute 1 time etter vi kom til sykehuset. Kom inn med 6-7 cm åpning. Riene var ganske svake hele dagen. Helt til slutten. Så jeg var litt i sjokk når ungen var ute. Var så innstilt på at jeg skulle føde etter termin. Men det ble 1 uke før
ellynn Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Gratulerer så masse!!! Lykke til videre:) Send gjerne over litt fødestøv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå