Gå til innhold

5 dager til jeg blir satt i gang...men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Formen er så dårlig... :( Har svangerskapsforgiftning, i lett grad (?). For å gjøre en lang historie kort så har jeg vært der før 2 ganger og holdt på å dø den ene gangen. Denne gangen blir jeg satt i gang når jeg er 37+0 fordi heller ikke legene ønsker at jeg skal gå lengre pga blodtrykket og alle symptomene jeg har.

Det er BARE fem dager igjen,men kjennes ut som han skulle vært ute i går. Har så svingende blodtrykk og svingende form. I går, etter en liten time med besøk her hjemme, var blodtrykket mitt 165/110, og blodtrykket blir jo ikke bedre med at jeg friker ut. Kjennes rett og slett ut som jeg får angst.. Det er så vondt, og disse gangene tenker jeg at nå legger jeg meg selv inn (har stående tilbud om innleggelse).

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Er så lei,redd og engstelig. Gleder meg bare til graviditeten er overstått og jeg har mitt lille frø i armene, og formen på tur oppover igjen :) Håper noen kan gi meg noen støttende ord. Føler virkelig jeg trenger det nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut på meg som om det ikke er så dumt å legge seg inn med en gang. Jeg har aldri vært i samme situasjon som deg, og er førstegangs, men etter hva jeg har sett og hørt, er det ikke bra å gå rundt og være redd og engstelig i tillegg til svangerskapsforgiftning. Det er ikke noe nederlag å lytte til kroppen og ta signalene seriøst. Husk at du skal ha energi til etter babyen er født også.

Du har lov til å være lei nå, og du har lov til å slappe av på sykehuset de siste få dagene som er igjen. Det er jo til det beste både for deg og babyen. Lykke til!

Skrevet

Legg deg inn. Du trenger det sikkert... Lykke til.. :-)

Gjest Hippoღ
Skrevet

Jeg er enig med de 2 andre. Jeg ville lagt meg inn. Krysser fingrene for at du snart har babyen på brystet :)

Skrevet

Eg ville lagt meg inn for formen kan snu like fort som du knipser og du kan få anfall å da må du fortest mulig på sjukehuset. Rekne med du og vet om de siden du har vore borti de før. Eg får ikke valg når eg får høyt blodtrykk eg må innlegges så må eg ligge til de roe seg ijen. Men vil dei helst ikke sette igang pga for mye fostervann å dei er redd babyen skal havne skeivt. Husk ingen vil takke deg etterpå for hva du går gjennom, så legg deg inn å la jordmødrene å pleierne pleie å skjemme deg ut dei siste dagene. ;-) Det komme en tid etterpå og som du skal ha energi til :-D

Skrevet

KOntakt føden og du vil helt sikkert bli innlagt. Mulig de vil forsøke å sette i gang fødselen allerede nå med et slikt BT!

Skrevet

Takk for mange fine svar! Har tenkt på det og kommer til å kontakte føden i kveld. Første svangerskap endte med krampeanfall. Heldigvis fikk jeg det på sykehuset. Hadde vært katastrofalt hvis ikke.

Og siden det ikke er så mange dager igjen så er det kanskje like greit å være innlagt.

Håper helgen blir bedre enn det den har vært så langt.. Og ønsker alle dere andre lykke til og fin helg! :)

Hi :)

Skrevet

Ville ringt føden og blitt innlagt.. Du veit kor ille d kan bli,så 5dager der i trygghet e bedre enn å være heima redd og engstelig!

Hadde sjøl alvorlig svangerskapsforg forrige svangersk og fødte akutt i uke 35:( ingen god opplevelse.

Sjukehus e kjedelig,men absolutt tryggeste plass å være i din "tilstand":)

Lykke til! Snart er du i mål;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...