Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Er det no forskjell på disse? Er 8 uker nå og i dag kaster jeg opp i ett sett...har hatt litt kvalme innimellom men har ikke kastet opp før. Slitsomt...
KirstenAnn64 Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Kan være at kvalmen din kom nå... Noen får kvalmen rundt uke 8,og da kan den vare til ca 12-13 uke. Slitsomt, men hvert hver spykule... Lykke til...
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2012 Håper det er svangerskapskvalme men at det roer seg litt.. Ligger strekk ut og flyr på do med jevne mellomrom og ingenting å kaste opp.
Rosarose8 Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Hvis det er omgangssyke pleier man jo bli løs i magen også! Feber kan også forekomme, så er det bare oppkast vil jeg gjette på at det er svangerskapsrelatert...
Revenka78 Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Håper det er omgangssyke;-) da er det over på en dag. Men de gangene jeg har hatt omgangssyke har jeg vondt i magen og ikke lyst på mat. Nå som jeg er plaget med svangerskapskvalme har jeg lyst på mat så fort jeg har spydd.... Hihi
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2012 Det er nok oppkastsjuka jeg har fått, diaré i tillegg *flau* så da er vel den bankers! For en sinnsyk kvalme... Den blir jo ikke akkurat bedre av at jeg er helt tom og bruker å bli skikkelig kvalm av det i tillegg nå når jeg er gravid!
VinterSol+2 Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Da kan du håpe på at du er bedre i morgen, iallefall! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå