Gå til innhold

Dere med lav AMH, hvor mye er den på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har amh på 1.

Vært gjennom to forsøk med medisiner for over 20000 siste gangen -begge avbrutt da jeg ikke produserte egg. Dette var hos Klinikk Hausken.

Holder nå på med forsøk i naturlig syklus på Aleris, det blir uttak på mandag av egget jeg fint produserer på egenhånd denne syklusen :)

Annonse

Jeg har gått til akupunktur 4 ganger nå, Skal igjen på tirsdag og UL på torsdag. Blir spennde å se om det gir resultater. Etter hva jeg har lest så er det en del uenigheter angående AMH prøven og hva den forteller...

Så bra at det finnes noen som prøver andre løsninger. Ville de ikke mer på Hausken siden du nå er på Aleris?

Hausken mente vi kunne gi opp ivf, og de ville kun tilby inseminering. De mente det beste håpet for oss var eggdonasjon i utlandet. Gjett om jeg var knust! :( Vi foreslo forsøk i naturlig syklus der, men det mente de ikke var mulig. Latterlig! Vi bor på østlandet, og dro rett på Hausken -siden de liksom skal være landets beste... phø..... Nå er vi på hjemmebane i Oslo, og føler vi er på hjemmebane med valg av Aleris også. Spent på de neste dagene! :)

Man får kun ut egget man produserer naturlig i syklusen. Krever hyppig ultralyd og blodprøver, og er kritisk spesielt i siste fase (der jeg er nå) da man ikke har fullstendig kontroll over når EL finner sted.

Spennende å se hvor dette bærer!

Lykke til ;)

Jag har också lav amh (under 1, vet inte exakt värde). Jag fikk reda på detta först för 2 veckor sedan när jag skulle starta upp på spray. Det är ca 8 månader sedan utredningen blev färdig och i väntan på ivf har vi gjort 2 inseminationer men ingen har tidigare sagt något om att jag hade lågt amh. Så detta blev lite av en chock för oss när legen helt plötsligt upptäckte att jag hade så lågt amh värde när han tittade igenom mina papper. Vi har hela tiden trott att vi är oförklarligt barnlösa alternativt att barnlösheten beror på att jag har endometriose. Vi har nu startat med vårt första ivf försök och jag är inne på 4:e dagen med spröyter och ska på kontroll på torsdag så då får vi väl se om hormonerna hjälper eller icke.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...