Gå til innhold

Slimproppen går

Anbefalte innlegg

Gjest Hippoღ
Skrevet

Ja da har slimproppen begynt å løsne/gå, eller hva jeg skal kalle det. Går ut i fra at det er slimproppen siden det kom ut noe gele aktig. Men det var nok ikke hele. Har også vonde kynnere jevnlig. Får håpe noe skjer snart ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er termin? Sist gikk slimproppen min dagen før fødselen startet :)

Gjest Hippoღ
Skrevet

Termin er 5. Feb. Har skikkelige sammentrekninger og nedpress jevnlig. Men aner ikke hvordan ting skal være :o

Skrevet

Du er heldig. Her har det ikke skjedd noe, og termin er på mandag:O)) Venter og venter, men vokner like skuffet opp hver morgen for at ikke noe skjer...

Men han får komme når han er klar:O)

Skrevet

Her har også slimproppen gått, både med og uten blod i. Hatt sterke kynnere og maserier hver eneste natt i over 1 uke nå og ingenting skjer:( Håper det går litt fortere med deg! Jeg har termin 2 feb :)

Skrevet

Her tror jeg og at slimproppen kom i sted. En "stor" geleaktig klump.... ikke litt å litt... har hatt en del utflod i det siste. Kan den komme som en geleaktig klump, hvit/gul, å på str med ei stor drue...

Skrevet

På fødselsforberedende kurs fikk vi vite at slimproppen kunne være svært forskjellig. Det er ikke alle som merker at slimproppen går , mens for andre så er det tydelig.

Når det gjelder blødninger så skal en alltid ringe føden selv om det kan være vanlig med litt blod i slimproppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...