Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lurer på så mange ting!! f eks, mange skriver om å ringe inn mens, må man det for å få begynne på spray?

skal snart på konsultasjon og ettersom jeg har skjønt er det mange som begynner med spray dag 20, jeg er på dag 19 på konsultasjonsdagen!!

kan jeg være så heldig å få begynne dagen etter??

hmmm alle som er her inne... litt av en prosess!!!!

lykke til :)

Fortsetter under...

:)

Ja du må ringe inn mens for å begnne på spray. Hvis de har ledig kapasitet til uttak i passende antall uker etter konsultasjonen kan det jo hende du er heldig og kan begynne med spray dagen etter. Hvordan ventetidene er aner jeg ikke, og det er sikkert forskjellig fra klinikk til klinikk også.

Lykke til :)

om de har ledig plass til deg, så får du nok begynne. det sjekker de fort ut, jeg fikk ikke starta første mens,men det var bare for at det var fult den uka jeg skulle ha uttak.

håper du går begynne nå:-)

Annonse

tusen takk for svar! så spent på hvor lenge jeg skal spraye, og etterhvert sette sprøyter...

er jo bare noen dager til jeg får vite, men tenker mere på det jo mer det nærmer seg....... noe dere sikkert vet alt om;)

venting er ikke lett, og det blir myye av det fremover!

ja det er tydeligvis en hel vitenskap å sette seg inn i! forskjellig lengde på antall dager/uker man sprayer og setter sprøyter også....

blir vel noe klokere på konsultasjonen, men ser jo her inne at mange føler de får lite info.... for min del får jeg ikke med meg alt når jeg er så spent og nervøs heller.... og sannsynligvis ikke sovet natta før..

kjekt m dette forumet da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...