Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har regnet ut at de siste syklusene mine de siste 3 mnd har vært på 31, 32 og 33 dager. Så da er vel gjennomsnittet 31 dager syklus. Utifra det så skal jeg ha eggløsning i morgen. Men allerede på mandag fikk jeg masse tykt slim og utflod som varte et par dager før det ble tynnere, nesten vannete. Nå er det mer slimete igjen. Har jeg hatt eggløsning?? Skjønner ikke dette her jeg...
Rivjernet Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Kjøp eggløsningstester, så får du vite sikkert. Det er vanskelig å svare på hva slimet kan være. Det kan være vanlig utflod og det kan være eggløsning. Med tester så får du svar! Lykke til med prøvingen!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Takk for svar! Hvordan fungerer eggløsningstester? Har NULL peiling!
**Cayenne** Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Er det el-slim er det tøyelig, og du kan strekke det mellom to fingre - alt fra en cm til mange cm. El-slim kan man ha i flere dager før el. El-tester påviser at el kommer innen 48 timer. Man bør ta dem på ettermiddag/kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå