Gå til innhold

Å sove på magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hva tenker dere om det?

Jeg har lest her inne før at det er vanlig at de tilslutt finner ut at det er deilig å ligge på magen, og det er jo jeg helt enig i at det er!

Meeeen, nå har altså jenten min på 9 mnd forstått det og jeg er litt usikker. Ikveld måtte jeg snu henne to ganger på 15 min, og hun har lagt på ryggen siden. Jeg er bekymret for at hun kanskje ikke får luft dersom hun ligger med ansiktet i madrassen i dyp søvn. Er jeg hysterisk eller gjør det ingenting om hun sover på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit du, jenta mi sov på magen frå ho var fødd. Eg var litt hysterisk pga det, men ho sov veldig godt då. Ho var veldig uroleg pga luftsmerter og sov IKKJE når ho låg på rygg.Etter eg la henne på magen sov ho heile natta. Fekk "lov" av helsesøster. ;) Når du seier at jenta di er ni mnd skal du ikkje vere redd. Då er ho så stor at ho greier å snu seg sjølv om ho ikkje får puste. Ikkje tenk på det. JEnta mi er no to og eit halvt år og er meir som ein apekatt og sover oppnedbakfram no ;)

Skrevet

Hehe, okei!

Jeg måtte faktisk inn og snu henne inatt, så hun sier tydeligvis ifra om hun vil over på ryggen.

Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...