Gå til innhold

Hva skal dere skrive på tekstmeldingen når babyen har kommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig hvor mye rart man skal tenke på, haha!

Forrige gang sendte mannen min ut melding til ALLE mens jeg lå på oppvåkningen. Så innen jeg var på barsel, visste alle at vi hadde fått barn. Men denne gangen har jeg faktisk lyst til å informere endel mennesker selv, spesielt mine venninner (selvsagt kan mannen sende til de han ønsker også, men ikke fra min tlf).

Så ettersom barnet kan komme når som helst, ble jeg sittende og tenke på hva man egentlig skriver på en slik melding. Mange skriver jo "Hurra, nå er XX kommet, og han var så lang og så høy" eller "Prinsen/Prinsessen" er her. Problemet er at vi aner ikke hva den lille gutten skal hete, så hvordan skal jeg da formulere meg... og nei, kaller ikke den lille i magen prinsen*s* Kanskje jeg bare skal skrive "Mr. NoName has arrived":)

Har dere tenkt noe på hva dere skal skrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar jeg når det skjer...

Skrevet

Sist skrev vi:

Vi fikk en jente i dag kl xx.xx.

Hun er 51 cm og 3480 gram. Alt står bra til :)

Skrevet

Tror det kommer litt an på hvordan fødselen blir. Hvis det blir litt slitsomt, så kommer jeg til å drøye litt med å sende og skrive standardskrive med "XX ble i dag storebror til Lillebror (vi har heller ikke navnet klart, nemlig). Han var så lang og så tung. Far og barn har det fint ;-)" Eller no' slikt.

Dersom det skulle bli en drømmefødsel (og det satser vi jo på!), så komer nok meldingen til å komme litt kjappere, og være litt mer "up beat". Kommer nok til å da slenge på at fødselen gikk kjempebra og at vi alle er i kjempeform (men at folk skal holde seg unna til de får beskjed om noe annet ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...