Gå til innhold

århhhh... føttene mine sovner som aldrig før!???

Anbefalte innlegg

Andre som opplever dette? føttene mine sovner, spesielt under fotbladet, og ofte heile beinet også.. dette skjer jo av å te til vanlig også, men de siste dagene har de sovnet flere gange dagen!

En kveld, reiste jeg meg fra sofaen uten at jeg hadde merka at ene foten sov, og da jeg skulle gå var det skikkelig rart, fikk liksom ikke te å kontrolere foten min :S så måtte bare legge meg ned før jeg datt.. skikkelig ekkelt..

Noen som veit hvorfor det har blitt så hyppig når jeg er gravid. ?? eller hva det kan være?

( beveger meg like mye som før jeg ble gravid. )

Fortsetter under...

Man har jo dårligere blodsirkulasjon i beina når man er gravid.. sikkert derfor:) Mine bein også sovner fort nå (er i uke 23+5), tilogmed armene! Skikkelig irriterende. Men, det går over etter fødsel;) hadde det slik med første mann også..

Man har jo dårligere blodsirkulasjon i beina når man er gravid.. sikkert derfor:) Mine bein også sovner fort nå (er i uke 23+5), tilogmed armene! Skikkelig irriterende. Men, det går over etter fødsel;) hadde det slik med første mann også..

Da får jeg vente i nesten 8 måneder til da :P hehe.. uke 6 jeg nå..

Annonse

Da får jeg vente i nesten 8 måneder til da :P hehe.. uke 6 jeg nå..

Hehe det skal ikke være bare, bare vettu:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...