Gå til innhold

Dere som har blitt gravide i denne prosessen..

Anbefalte innlegg

Dere som har blitt gravide i denne prosessen, det virker på meg utfra innlegg jeg har lest at dere har fått klaff relativt tidlig i prosessen? Er det virkelig noen som har fått det til i 12.time? Med to Neg aih, ett Neg ferskforsøk og to Neg fryseforsøk bak meg leter jeg litt etter håp til veien videre.. sukk..

Fortsetter under...

Dere som har blitt gravide i denne prosessen, det virker på meg utfra innlegg jeg har lest at dere har fått klaff relativt tidlig i prosessen? Er det virkelig noen som har fått det til i 12.time? Med to Neg aih, ett Neg ferskforsøk og to Neg fryseforsøk bak meg leter jeg litt etter håp til veien videre.. sukk..

Jeg har ikke blitt gravid enda da, men har lest om og hørt om mange som har klart det på 3. forsøk, og flere som til og med har klart det etter de tre offentlige, så iiiiingen grunn til å gi opp enda, ærrugal! ;)

Annonse

hei puma ;) Kan låne deg min teori...

og den er slik... de fleste par blir gravid i løpet av et år... ikke sant?

Hvis man regner forsøk som mnd... altså 1 forsøk er mnd 1 med prøving, så kan det jo fiiiint gå å bli gravid senere....

da har vi hele 12 forsøk da... før vi bør begynne å engste oss..... ;)

jeg ble gravid etter 2 Ivf, 1 avbrutt frys, og på fryseforsøket... men mistet i s.a :( så nå er det bare å hoppe i salen igjen.... Har jo bare hatt 4 mnd med prøving... hehe... etter min teori ihvertfall ;)

Ha en fin helg!

Annonse

Ikke gi opp for all del, mange må prøve lenge.

Ved første barn hadde vi 3 fersk og 2 frys. Satt på siste frys. Andre barn ble til etter 3 fersk og 3 frys. Ruger nå på siste egg fra uttaket jeg hadde da jeg fikk mitt andre barn. Siste runde for meg,men så har jeg jo vært veldig heldig da. Kan være veldig psykisk belastende å prøve gang på gang, men det er viktig å være positiv :)

Vi ble gravide på første ferskforsøk, men endte i tidlig vannavgang i uke 21/22. Ble gravid igjen på første fryseforsøk og det endte i en SA I uke 6. På andre fryseforsøk så ble jeg gravid igjen, og det endte i verdens nydeligste frøken som straks er 10 mnd. :) alle gode ting var 3 i vårt tilfelle..

Vi er igang igjen.. skulle ha innsetting i oktober, men ble overmoden. hadde innsetting i desember men ble ikke gravid. har hatt innsetting på i januar og skal teste til uken.. så får håpe alle gode ting er 3 denne gangen også. :)

alle forsøkene har vært fra samme egguthenting og er nå ruger på vårt siste egg.. Har jo 2 forsøk igjen, men håper inderlig at vi slipper det styret igjen.

masse lykke til allesammen.. :)

Jeg er en av de som ENDELIG ble gravid etter mange forsøk. Vi hadde våre tre offentlige forsøk uten å bli gravid. Hadde så tre private forsøk i Uppsala uten å bli gravid. Ville bare prøve noe litt annet før vi skulle gi oss og søke om adopsjon. Det ble CFC med litt andre medisiner + hatcing. Vips så var jeg gravid. Har nå en gutt på 20 mnd og skal i gang med søskenforsøk snart:-)

Fikk heller aldri noen på frys.

Så, ja, det går an! Ikke gi opp håpet:-)

Her var det også CFC som gjorde meg gravid med IVF og Assisted Hatching. Det var mitt 3 forsøk, og gutten er nå rundet 2 år :) Nå er vi i gang med nr 2, og har et veldig optimistisk håp om at det skal klaffe på 1. forsøk denne gang :) Legen sa til meg en gang, at noen går det på forsøk 1, andre på forsøk 6 , og alt er like vanlig... ønsker deg lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...