Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver så snill søt og elskverdig å se litt her... Jeg er blitt forespeilet prematur fødsel, og har litt nerver rett og slett... Om noen kan se noe som helst?

Kan se igjen men føler meg ikke helt på nett akkurat nå, men kan gjøre et forsøk.

011083

Termin 30.04.2012

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg får opp fødsel i april midten.. Men vil ikke si det blir prematur:)

Iallefall en baby på over 2 kg og over 45 cm...

Så ikke engst deg for dette :)

Lyst å se tilbake?

Når eg blir gravid om eg blir gravid?

forlovet ser du noe rundt det?

17 04 86

Skrevet

Hei tror du håper han frir, men føler ikke han har helt tenkt på det enda. Så tror ikke han frir helt med det første...tror du blir gravid når det blir lysere i været, altså nærmere vår sommer... Mai kanskje,... Har du lyst hår? Bare en liten kontroll for meg selv, er ikke helt på nett føler jeg så ta det med en klype salt...

Takk for at du så på meg:) håper du har rett. Men gyn jeg var til for tre dager siden var fast bestemt på at jeg kom til å føde veldig veldig snart. Kk var enig med deg. Men jeg stolwr sånn på gyn min at det veier tungt det han sier..

Klem til deg

Skrevet

tusen takk :)

har ikke lyst hår, men rart du sier det for har planer om å bleke det igjen... Men har hatt rødt/orange no i 4 år :)

Skrevet

Hver så snill søt og elskverdig å se litt her... Jeg er blitt forespeilet prematur fødsel, og har litt nerver rett og slett... Om noen kan se noe som helst?

Kan se igjen men føler meg ikke helt på nett akkurat nå, men kan gjøre et forsøk.

011083

Termin 30.04.2012

Hei..får opp fødsel på deg begynelsen av April..får opp den 10 April..ser alt går bra så er ikke noe å engste seg for...alt vil gå bra vennen..

ser du litt på meg?

Ser du graviditet på meg nå?

Kjønn?

2 april 1969

Skrevet

011083

Termin 30.04.2012

Hei..får opp fødsel på deg begynelsen av April..får opp den 10 April..ser alt går bra så er ikke noe å engste seg for...alt vil gå bra vennen..

ser du litt på meg?

Ser du graviditet på meg nå?

Kjønn?

2 april 1969

hei jeg tror ikke du er gravid nå desverre, men håper jeg tar feil, takk for at du så på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...