Gjest Mentha & Junior Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Junior drikker masse vann for tiden. Masse! I dag har han tømt tre magic-kopper med vann. Vanligvis drikker han ca en. Men så er bleiene nesten helt tørre, så jeg lurer litt på hvor alt vannet blir av?? Han har en litt grov hoste for tiden da, hoster opp endel slim og sånt, og så snørrer han litt, men ikke mye. Er også litt varm, men ikke feber. Formen er ingenting å si på, han spiser godt og er i full aktivitet, men han er hjemme fra bhg siden han hoster og jeg går hjemme nå. Derfor har jeg god oversikt over hva han drikker og tisser. Noen som kjenner seg igjen her? Er det normalt når de hoster/er forkjøla å drikke så mye mer/tisse så lite? Ser jo for meg at han peser litt ekstra om han er tett i nesa, og svetter litt mer hvis han er i aktivitet, men ikke så til de grader vel?
lillenims Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Det går mye i svette og slim, vil jeg tro. Hvor gammel er han? Jenta mi begynte å tisse betraktelig mye sjeldnere da hun var ca 16-17 mnd, som regel tar det 4-5 timer før en stor mengde juice kommer ut i bleia. I går tisset hun sannsynligvis rett før jeg tok av nattbleien i 8-tida, og så var bleien tørr frem til etter duppen hun var ferdig med kl 13. (Da var den derimot veldig, veldig våt.) Prøver få henne til å si fra før tissinga, men det virker ikke som hun har koblet helt mellom "våt bleie" og evt tissefølelse enda. (Vi bruker tøybleier, så det kjennes godt når de er søkkvåte.) Så lenge han ikke er mer slapp enn du forventer, og ikke begynner å svelle opp pga vann i kroppen så er det neppe noe å bekymre seg for.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Hei! Nei det har begynt å komme ut igjen nå Var spesielt et døgn det var ille mye drikking og tørre bleier, men så løsnet det litt over natten. Kanskje han var litt dehydrert. Han drikker fortsatt mye, men i dag har han hatt feber, så da er det jo bare bra at han drikker masse Tunge, våte bleier også, så da regner jeg med systemet fungerer som det skal. Takk for svar! Han er forresten 13 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå