bitthen Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Det gjør min, og det er så utrolig morsomt å høre på. Han fikk en liten (ekte) gitar til bursdagen sin som han klimprer på og synger, og så slår han på pcen på gulvet og bæljer i vei.. Muligens er det Tjekkiske folketoner han synger, men artig - det er det Synger deres småttiser?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Ja, han synger mye. I bilen, når vi klimprer på gitaren sammen og når han leker for seg selv. Kjempemorsomt å høre på.
kinaputten Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 yups her også, men ikke mulig å forstå et eneste ord, ja for det er vel ikke ord han synger, mere nynning, feks til fantorangen sanger samtidig som han stamper takta med den ene foten Jo forresten nå kom jeg på at han kan de to første ordene i bæ bæ lille lam, altså bæ bæ også venter han på at jeg fortsetter sangen og bop bop i har du hørt historien om de tre små fisk
sillyfilly og Olivia Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Nå er jenta mi 24 måneder, men her går det i lille petter edderkopp, hjulene på bussen, bæ bæ lille lam kan hun nesten utenat og den der "med krøllet hale og nese vis, i bingen springer en gris" der kan hun bare gestikulere, men jeg skjønner hvilken sang hun mener. Før hun rundet året var det vel bare bæææ bæææ lille hun kunne synge.
mamman til to gutter Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Her er det både mye "Hiv ohoi" som kommer på riktig sted i Kaptein Sabeltannsangen hvis jeg synger resten, "Bæ, bæ lam" og "aiaiaiai boff" i tillegg til sanger på ukjente språk Han er 21mnd nå og har sunget lenge selvom det er først de siste par mnd det har blitt mulig å forstå noe av det
mammatetogansketette:)) Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Jepp. Noen stofer her og noen der! Vet ikke hvor mange sanger egenlig, men synger jeg f.eks. mikkel rev og slutter å synge kommer neste ord- såpass at jeg forstår at det er teksten hun forsøker å synge:) Artig ja, gøy å se hvor mye de faktisk allerede nå får med seg av sangtekster:)
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Så flinke deres er! :-) Min er en kløpper til å gjøre bevegelser til mange sanger og han er en ivrig danser, men synge vil han helst at mamma'n skal gjøre. Han gir meg sangkorta og sier "mer!" Har sett han alene med de også, men da hører jeg bare "ba ba ba ba" i et høyt og monotont leie. Det finnes ingen sangtalenter i vår familie og jeg tviler på at det kommer noen med det første. ;-)
Gullblomst Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 Min er også ivrig på å synge 17 md gammel, men det er ingen spesifikke ord som kommer unntatt bæ, bæ, haba, haba og hiv å hoj i de tre melodiene bæ, bæ lille lam, det var en gang et troll og kaptein sabeltan. Kjempegøy når lillingen får sine egne favorittsanger og storkoser seg
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. januar 2012 #9 Skrevet 28. januar 2012 Hun elsker å synge og å danse. Går mye i Bæ Bæ Lille lam, ro ro til fiskeskjær, Lille Olle Bolle og en sang jeg tror er en samisk sang de har lært i barnehagen. Hun kan melodiene, men ikke hele teksten. Utrolig søtt å høre på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå