Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 skal bestille peppes pizza men har litt problemer med den osten..vet de bruker ost med animalsk løpe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 skal bestille peppes pizza men har litt problemer med den osten..vet de bruker ost med animalsk løpe Da bestiller du uten ost eller kjøper egen ost og har på
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 det er ikke bare de som som har det i osten! Hvis du ikke kjøper vegetar ost har de aller fleste ostene det. Men som den over skriver, bestill uten (kjipt med pizza uten ost kanskje?) eller kjøp egen ost å ha på når den kommer??
Gjest Mentha & Junior Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Pizza uten ost kan faktisk være veldig godt! Fyll på med ting du liker, en god tomatsaus (eller noe annet for den saks skyld; pesto, bernaise etc) grønnsaker, skinke, urter og annet snask, så skal du snart se at du ikke savner osten det minste Spiste det en god del en tid jeg var relativt fattig student, så jeg vet det går an å få til smaskens ostefri pizza Hvis du skal bestille kan du be om å få litt ekstra topping på av forskjellige slag, og kanskje litt ekstra tomatsaus eller noe slikt. Kanhende de har noen gode forslag også?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Peppes har ost fra Arla, sjekk med peppes om de har syntetisk ost.
☆☆☆ Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Hvorfor bestille peppes pizza hvis du har problemer med en av hovedingrediensene? De har annet enn pizza, salatene er kjempegode
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 Takk for svar:)jeg orker ikke å spise salat når jeg er skikkelig sulten.da må jeg ha ordentlig mat..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 Er du muslim? jeg har også problemer med det samme, det er fordi jeg er muslim da.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #9 Skrevet 28. januar 2012 Nei er ikke muslim.men nesten vegetarianer.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #10 Skrevet 28. januar 2012 Nei er ikke muslim.men nesten vegetarianer. Du er nesten vegatarianer? Nesten?? Og så er animalsk løYpe det du har valgt deg ut som problematisk å spise. Hihi!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #11 Skrevet 28. januar 2012 hehehe.. vet du forskjell på vegetarianer og veganer? Og du er jo bare nesten vegetarianer, så da skulle ikke osten være noe problem. Da sitter det bare i din enkle forklaring på hva du tror, og den stemmer ikke med vegetarianer.... Spiser du egg? Spiser du fisk? Da kan du spise ost.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #12 Skrevet 28. januar 2012 Spiser ikke egg nei.klarer ikke omelett eller kokt egg.men spiser kake med egg i.lager aldri fiske middager hjemme ,men spiser det når jeg er borte,
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #13 Skrevet 28. januar 2012 Samma om dama er veganer eller vegetarianer. samma om hun spiser egg eller fisk! Spørsmålet var om noen har prøvd pizza uten ost!! å ja det har jeg, var ikke såå ille. Sikkert vanesak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå