Gå til innhold

At dere gidder jenter!!!

Anbefalte innlegg

Å kaste bort tid og energi pÅ Å trygle og be om Å bli spÅdd av en gjeng amatører som ikke vet hva de holder pÅ med! Har lest nok innlegg her til Å se at her er det mange kvakksalvere.

Jeg tror pÅ at det finnes synske personer og at det er mer i mellom himmel og jord en vi kan forklare, men svaret pÅ alle deres spørsmÅl finner dere garantert ikke her. Sier ikke dette for Å være slem i tilfelle noen tar dette ille opp:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904597-at-dere-gidder-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjønner ikke at du gidder å ta deg bry med å sitte å lese å studere nok til å komme med påstand om at di som *ser* her inne ikke snakker sant...

tror ikke alle regner med at alt stemmer 100%, men det er da gøy uansett!! di får prøve seg, å vi dfår se om det stemmer :D

jessufader, enn å ta så på vei for noe sånn... er jo ingen som tvinger på deg en spådom!!

eller er du kanskje sur for at ingen gidder å spå deg??

trenger ikke være synsk for å se at du er en grinebiter ;) hahahahahaha

hehe... godt svar anonym nr 2...

det som er er jo at dette er en gratis tjeneste, og dere som vil føle at dere får ekte svar kan jo gå til noen som tar betalt... men jeg tror nok det er en del av de som ikke er helt 100% klarsynte også...

Vi "amatører" her inne som du kaller o0ss, bruker jo hjelpemidler, og å spå i fremtiden er alltid vanskelig!

Men er jo INGEN som TVINGER På DEG EN SPåDOM, som anonym også sier...

Å kaste bort tid og energi pÅ Å trygle og be om Å bli spÅdd av en gjeng amatører som ikke vet hva de holder pÅ med! Har lest nok innlegg her til Å se at her er det mange kvakksalvere.

Jeg tror pÅ at det finnes synske personer og at det er mer i mellom himmel og jord en vi kan forklare, men svaret pÅ alle deres spørsmÅl finner dere garantert ikke her. Sier ikke dette for Å være slem i tilfelle noen tar dette ille opp:)

At DU gidder Å være her inne...

forstÅr ikke hvorfor du er her om du ikke tror pÅ spÅ dommer...

det er frivillig Å være her...

Er du her kun for Å lage brÅk?

da mÅ jeg skuffe deg..for det biter ikke pÅ oss...

Kvakksalver??? Vel da har du desverre ikke vert her inne lenge nok til å se at vi som holder på å spår her inne faktisk synest dette er spennende for vår del og vi får mye trening av dette..

De som er spesialister på å spå tar desverre også feil, det gjør også vi her inne...

Skal ikke si at vi som spår her inne er best for det er vi ikke, men vi bruker divese hjelpemidler for å se på hver enkelt...

Synest det er veldig rart at vi får opp det som stemmer når vi ikke vet hvem denne personer er... Tvilsomt at det er rein gjetting...

At det er mye mellom himmel og jord er sant, men hva har det med spådom å gjøre?

Venter spent på svar :)

til dere som spår ikkje bry dere om dette.. eg for min del syns det er kjempe spennende og spør om ting noen ganger stemmer ting andre ganger ikkje.. og dere får jo øvd dere litt også.. så til deg/dere som syns dette er tull koffe gidder du og lage et innlegg om dette egentlig...

Annonse

En spådom er ALDRI 100% sikker, selv om den utføres av de beste. Man tar mange valg i løpet av dagen, og litt av de valgene er avgjørende om spådommen blir riktig eller ikke.

Vi bruker dette forumet for å trene oss opp til å bli flinkere til å spå.

Du får bruke så mye tid og energi du vil på å skrive negative ord anonym, det er vertfall det siste som bryr oss :)

Huffa meg jenter, vil bare be om unnskyldning og legge meg flat.....dette "at dere gidder jente"r ble skrevet en dag jeg var frustrert og full av hormoner...hadde behov for å få det ut og så gikk det utover dere spådamer....Jeg trekker tilbake alt og kan nesten ikke tro at jeg skrev det innlegget....bare stå på videre og jeg ønsker dere alt godt!! Måtte bare få sagt dette, etter at kroppen har kommet mer i balanse var jeg ikke stolt av innlegget mitt:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...