Gå til innhold

Stygt å si men er litt stolt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mine forje svangerskap har eg gått opp 30 og 27 kg har mye vann i slutten. Men er i dag 39 uker og gjekk på vekten og har gått opp 6 kg bare denne gangen. Eg har ikke gått inn for det på noen som helst måte. å selv om eg er overvektig har ikke legen sagt en maks grense på meg siden eg gjekk opp så mye uansett dei andre gangene. Men eg kjenne eg faktisk er stolt for kansje de hjelpe meg etterpå å gå ned dei ekstra kilo eg har fra før. Men håpe virkelig knerten komme snart pga mye kynnere å nedpress. begynne å bli sliten å orke såvidt å gå utføre døra hjemme. Har og veldig kraftig bekkenløsning/låsning som gjer eg sove dårlig om natta. å dei siste nettene hat eg våknet av nedpress. så da har de blitt enda mindre søvn.

Må jo bare skrøyte over min kjære som har den siste uka stått opp med ungene kjørt dei på skole, hjem hvile før han begynte jobb kvart på 3 og jobbet til halv11 på kvelden hjem sove og opp ny dag lik. å han har vore fantastisk støttene på mange andre vis og virkelig vore der når eg har trengt de. Og han har virkelig vore der for guttene vårs når eg ikke har hatt overskudd til det å tatt i de lille ekstra for dei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er kjempeflink!!! Du skal bare skryte av deg selv - hadde jeg også gjort :-))

Gjest Hippoღ
Skrevet

Så flink du har vært :) tenker det er en god følelse :) du har all grunn til å være fornøyd!

Godt å høre at det er menn som stiller opp :) har lest så mye forskjellig på andre forum :P

Skrevet

Er da vel ikke stygt å si! Man skal være stolt av seg selv når man har godt grunn til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...