Gå til innhold

Huhei hvor det går :-))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til jordmor på kontroll i dag, å jeg fikk henne til å kjenne etter om det var noe åpning ol. å her var det 1-2 cm å mykt og godt, som hun sa :P

Jeg skal settes i gang om 10 dager, å det var en veldig god nyhet at det var så modent. Da vil igangsettingen gå enkelt å greit :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg det var en flott beskjed å få :P Hvor langt er du på vei? Jeg skal til kontroll på mandag og er da i uke 39. Tenkte jeg skulle høre om hun kunne undersøke meg, men det er vel kanskje for tidlig?

Skrevet

Kan tenke meg det var en flott beskjed å få :P Hvor langt er du på vei? Jeg skal til kontroll på mandag og er da i uke 39. Tenkte jeg skulle høre om hun kunne undersøke meg, men det er vel kanskje for tidlig?

Jeg er i uke 37, å skal settes i gang 2 uker før termin. Min jordmor sa også at dem egentlig ikke undersøker gravide før uke 39/40. Men etter som jeg skal settes i gang snart, så var det greit å vite hvordan ting sto til :-)

Skrevet

Var det samme da jeg ble igangsatt forrige gang. Fødselen var heftig, men rask :-) Fikk kun drypp siden jeg hadde maserier i tillegg. Det går sikkert kjempeflott!

Jeg er også veldig nysgjerrig på om jeg er moden nå, men fikk meg ikke til å spørre legen i dag ;-) Har jo ikke akkurat så mye å si, skal jeg ta lærdom av forrige gang :-P

Skrevet

Okey, får se om jeg tør å spørre jordmor på mandag da, eller ihvertfall hinte litt frempå :P Lykke til med igangsetting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...