Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Har fortsatt 6 dager igjen til termin og det føles ut som jeg er på overtid. Sover ikke på nettene, klarer ikke oppføre meg som et normalt menneske mot andre pga humøret osv, hodepine, syke mensmurringer og kynnere absolutt hele tiden. Føler meg deprimert, utslitt og aner ikke hva jeg skal gjøre av meg:( Noen som har tips og råd???
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Har fortsatt 6 dager igjen til termin og det føles ut som jeg er på overtid. Sover ikke på nettene, klarer ikke oppføre meg som et normalt menneske mot andre pga humøret osv, hodepine, syke mensmurringer og kynnere absolutt hele tiden. Føler meg deprimert, utslitt og aner ikke hva jeg skal gjøre av meg:( Noen som har tips og råd??? Kan vell også legge til at jeg har kraftig bekkenløsning,astma fra en annen verden og er i tillegg avhengig av nesespray. Klarer ikke slutte. Har for øyeblikket lungebetennelse og bilhulebetennelse i tillegg.. SLITER! Aner ikke hva jeg skal gjøre... Har ei datter fra før som får svi for det føler jeg. Har null til overs. Jeg gråter mye hver eneste dag. Huuffff
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Huff da... Det høres ikke bra ut.. Vet hvordan det er å ikke sove, men det å ha alt det andre du sliter med samtidig, det skjønner jeg kan bli litt i meste laget... Jeg håper de rundt deg skjønner hvor tøft det er nå på tampen av svangerskapet slik at de støtter deg nå når du virkelig trenger det.. Kanskje det er noen som kan passe på jenta di i noen dager slik at du kan få hvile deg uten å ha dårlig samvittighet ovenfor hun? Det er jo kjempe viktig at du får hvile nå, sånn at du har litt overskudd til fødselen og babyen... Kanskje du skulle snakket med jordmor eller noen også, slik at du har et støtteapparat rundt deg i tilfelle du blir dårligere psykisk etter fødselen.. Det er iallefall ikke bra å være alene i en slik situasjon som det høres ut som du er i nå.. Stor trøsteklem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå