Gå til innhold

Tips til fredagsmiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt tips. Pleier som regel å ha hjemmelaget pizza eller lasagne, men nå hadde vi pizza på søndag så det skal vi ikke lage. Hva pleier dere å spise?

Skrevet

Trenger litt tips. Pleier som regel å ha hjemmelaget pizza eller lasagne, men nå hadde vi pizza på søndag så det skal vi ikke lage. Hva pleier dere å spise?

Bakt potet med masse godt tilbehør :)

Skrevet

I dag blir det taco.

Jeg liker godt svinefilet/kyllingfilet med ovnsstekte potetbåter og grønnsaker, lager seg selv i ovnen og ikke altfor usunt heller :)

Skrevet

Her fikk jeg "bestilling" på reker, loff, majones og sitron. Det er nå på vinteren rekene er store, gode og fulle av rogn vet du. Er heldig å ha et fiskemottak en liten kilometer ned i gaten her så jeg har handlet ferske reker :)

To av ungene liker ikke reker så de ville ha hamburgere, så da steker jeg noen hamburgere og varmer noe hamburgerbrød til dem.

Alle lykkelig!

Skrevet

Tandori er en sikker vinner, og er ofte fredagsmiddag her...

Skrevet

Tror det tar litt for lang tid med bakt potet. Sist så var de fortsatt ikke ferdige etter 2 timer i ovnen. Hadde jeg likt sjømat så hadde sikkert reker vært midt i blinken. Høres hvertfall enkelt ut og det er deilig med fingermat.

Taco er alltid godt.

Hvordan lager du tandorien? Bruker du ferdiglass fra Toro eller noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...