Gå til innhold

Genselect

ariel 78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd, funket ikke på meg... Det er lite utstyr for mye penger, og alt i instruksjonen finnes gratis på nettet samt "oppskrift" på hva som kan erstatte den dusjen som medfølger. Jeg ville ikke kastet bort de pengene en gang til men heller funnet mer info på nettet... Lykke til uansett hva du velger :)

Ja kanskje for enkelt til å være sant.

De skriver at man kan få pengene tilbake om det ikke fungerer ja, men jeg har lest på andre (engelske) forum at det er nesten umulig for de krever en del dokumentasjon på at man har fulgt instruksjonen nøye nok og det er jo ikke så lett å dokumentere. Så må man sende dem engelsk attest på kjønn fra legen etter fødselen. Vet ikke hvordan jeg ville forklare hva jeg trenger det til, føler ikke helt for å legge ut om at vi kjøpte sånn for å få et kjønn og det ikke virket...

På ingender.com er en del metoder man kan benytte for å velge kjønn. Jeg har også fått hele instruksjonsmanualen for jente på mail fra geneselect etter jeg bestilte, så om du vil sende meg mailadr. din i en privat mld til meg så kan jeg vidresende den til deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...