Mininni Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Noen fikk kanskje med seg mitt innlegg på mandag. Jeg trodde jeg lakk fostervann, og ble tatt inn til sjekk mandag ettermiddag. De fant ingen lekkasje, men undersøkelsen viste at jeg var veldig moden, hadde 3-4 cm åpning da på kvelden. På vei hjem begynte det å komme ureglemessige rier, og i løpet av natten var de på ca 45 sek varighet og kom med 5-7 minutters mellomrom. Vi dro på sykehuset tidlig om morgenen, og ble tatt meget godt imot, fikk to supersøte og flinke jordmødre. Var på tun A og benyttet meg av akupunktur, badekar og lystgass, og etter ca seks timer på sykehuset kom verdens søteste lillegutt! Han endte da med å komme 6 dager før termin. Fikk ikke så mye som en rift, trengte ikke et sting (har brukt bringebærbladkapsler, men vet jo ikke om det har gjort utslaget), og hadde i det store og det hele en drømmefødsel. Både jeg og mannen min opplevde fasilitetene og personalet som kjempeflotte! De ansatte var utrolig hjelpsomme, positive og rolige, og gjorde opplevelsen så god som overhodet mulig :-) Nå koser vi oss hjemme, ønsker alle som snart skal føde masse lykke til, og sender dere alt det fødestøv jeg kan oppdrive :-)
3 små skatter Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Gratulerer så mye Godt å høre andres opplevelser, vi skal på Ahus til sommeren, så da regner jeg med at vi har en hyggelig opplevelse foran oss
Fgf februar 12 Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Gratulerer, håper dere har detbra og koser dere hjemme, håper på en slik fødsel i nærmeste fremtid. Kjekt å lese om slike gode fødselsopplevelser.
Underveis --> Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Gratulerer! Håper også på tilsvarende flott fødsel om ikke lenge. Skal også på den jordmorstyrte, om alt går som det skal :-)
KCJ Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Gratulerer Godt å høre at du hadde en god fødsel. Skal på ahus om noen uker selv (6) har hørt ymse om stedet så er godt at du deler denne gode historien, kos dere masse fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå