Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og ut for min del! I heile går så blødde jeg masse og det var store klumper som kom ut pluss jeg hadde ganske sterke mens smerter! :( i dag er det over, og har no blitt sjuk, hehe, alt på en gang så klart. SitteR no å venter på at legen min skal ringe.

Men har bestemt meg for at jeg ikke skal ta det like tungt som jeg gjorde slik at kroppen kan restituere seg raskt og bli fort gravid igjen, så håper jeg det ikke er så alt for lenge til før vi sitter med en positiv test igjen og at den da kommer for å bli den lille spiren! Lykke til videre jenter! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904546-da-er-det-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, dette var ikke det jeg ville se! Sender deg en god klem :) Og som en liten trøst: Da jeg mistet 9+2 i oktober så ble jeg gravid på første pp etterpå (og jeg er IKKE særlig fruktbar!). Håper på det samme for deg :) Lykke til videre, håper å se deg her inne igjen veldig, veldig snart...

Annonse

Tigerlise&Anton-prøver igjen: åh det håper jeg også! :)

Tør_vi_prøve_på_nr_3: ja jeg har fått ut alle frustrasjoner og alt og føler meg no ferdig med det her og klar for å prøve igjen, heldigvis så føler jeg meg rolig og bra!

Sees snart, hehehe! :D

Og ut for min del! I heile går så blødde jeg masse og det var store klumper som kom ut pluss jeg hadde ganske sterke mens smerter! :( i dag er det over, og har no blitt sjuk, hehe, alt på en gang så klart. SitteR no å venter på at legen min skal ringe.

Men har bestemt meg for at jeg ikke skal ta det like tungt som jeg gjorde slik at kroppen kan restituere seg raskt og bli fort gravid igjen, så håper jeg det ikke er så alt for lenge til før vi sitter med en positiv test igjen og at den da kommer for å bli den lille spiren! Lykke til videre jenter! :)

så kjedelig og leit ! mistet selv den 17 / 1 så vet hvordan det er!

krysser fingre på en pos test for oss begge og en stå spire som setter seg fast:)

Huff kondolerer :(

HAr selv vert gjennom det og det er utrolig vondt og sårt.

Men det du må passe på er å IKKE GI OPP HåPET! :)

Jeg vet dette ikke er noen trøst men det er jo som de sier "som oftest en grunn til at barnet ikke klarte seg".

Så det er da man må forsæke å se det lille lyset i enden av tunellen og holde fast ved håpet om at en dag så går det riktig! :)

Masse lykke til videre!

Annonse

Hei Rime, trist at det gikk slik:-(( , men godt å høre at du er positiv, det er jeg også , for begge oss:-). Jeg skal jo ikke prøve på nytt med en gang, venter litt og starter på ny frisk i mai, men det føles jo som en evighet til;-)

Klem til deg Rime, snart sitter spira igjen;-) og da blir den der!!

Off så trasi.. føler veldig med deg. :(

Vi var på ultralyd i går 8+5 og fikk den vonde beskjeden om at de ikke fant hjerteaktivitet. Mistet i september også og da var jeg like langt på vei. og 23 januar i fjord døde sønnen vår i magen før fødselen i uke 38. Hadde også en spontanabort jan i 2009 og da var jeg i uke 12...

Det er fint at du er positiv, skulle ønske jeg også var det.. men nå har jeg mistet alt håp og har bare grått siden vi kom hjem fra sykehuset i går.

De sa i går at vi nå var ufrivillig barnløse og at vi måtte på utredning begge to..

Lykke til dere, håper det ordner seg for dere.

Jeg vet ikke om jeg orker mer, er snart 20 år og har mistet 4 ganger..

Kjære kjære frkgundersen, no fikk jeg klump i halsen, kjære deg, det er urettferdig at noen skal oppleve alt det du har opplevd! Skjønner at du mister håpet, sørg søte du, få det ut av systemet og så karrer du deg opp igjen! Dette klarer du, vi kvinner har en egen evne til å se håp i det umulige! Selv er jeg 37 snart og har ikke barn fra før, men jeg skal få det på en eller annen måte, du er ung, dere får det dokke også skal du se, om ikke på en måte så på en annen måte! Synes du er sterk jeg, så ung, men du har ikke gitt opp, ikke gjør det! Sender deg varme klemmer og håper du kan klare å se lysere på det etterhvert!!

Takker til dere andre også og lykke til i mai prinsesse05- du skal se du får det til raskt! :)

Huff Frkgundersen, vet ikke hva jeg skal si jeg:( det du har vært gjennom burde absolutt ingen måtte oppleve... har selv mistet 2 ganger, men d du har opplevd, den sorgen, klarer jeg ikke å sette meg inn i.. som Rime sier, så er du enda ung og har hele livet forran deg... vet det føles utrolig tungt nå, blir så lei meg:(, men du må ikke gi opp håpet... nå skal dere til utredning og forhåpentligvis finner de ut hvorfor disse tingene skjer med dere... på en eller annen måte kommer dere til å bli foreldre, det er helt sikkert... sender deg en varm klem og ønsker dere lykke til i fremtiden <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...