Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Hei ! Jeg har jo lest litt ang eggløsning. Har vert inne på disse eggløsningskalkulatorene. Men blir ikke klok. Jeg har hatt masse eggløsning slim på 10 og 11 dag etter første dags mens. Hadde i går vondt som mensen smerter. Kjente at det var eggløsning jeg hadde. Men det er jo på dag 12 i syklusen. Har regelmessig mens på 27-28 dager. Hadde sex dagen før eggløsning. å har jo lest at svømmerene er levedyktig i syv dager vis forholdene er der. Det er vel mulig at det går andt ?? Går på Grethe rode og litt lavkarbo å har godt ned en del i vekt. Er lenge siden jeg har kjent at jeg har hatt orntlig eggløsnings smerter. Vis det er det jeg har hatt....
Gullblomst Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 (endret) Med 27 dagers syklus stemmer jo dine følelser om at det var eggløsningsmerter nå på dag 12 Lykke til! Vektnedgang i prøvetiden øker sjansene betraktelig for mange, så krysser fingrene for deg! Endret 27. januar 2012 av Gullblomst med gutta
Prøvekanin86 Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Tenkte kanskje jeg kunne få noen tips selv utifra det du skrev. Er nemlig i min første pp og på dag 11 i syklusen nå. Aner ikke hvor lang syklus jeg har siden jeg har hatt min første mens som var ferdig på torsdag. Nå kjenner jeg for første gang menssmerter som ligner de jeg har hatt under mensen før jeg begynte på pillene på ungdomskolen. Er dette eggeløsning? Syns det virket litt tidlig?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Ja jeg tror nok at det er el du har. Jeg hadde vondt i begge sidene nede i magen,men mest på venstre. Jeg hadde vondt hel den dagen. å dagen etter var det borte. Så jeg hadde nok el. da. Håper det klaffer for dere
uanonym Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Heia, det klaffet ganske så kjapt for oss etter at jeg begynte med eggløsnngstester! Anbefales.
Prøvekanin86 Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Har fått testene mine nå, har hatt menssmerter siden søndag kveld, men negative EL tester både igår og idag. Håper at disse smertene er noe som kommer før EL jeg nå, og at de gir seg når EL kommer. Jeg er jo bare på syklusdag nr 12 nå, så kommer kanskje ikke enda. Kan jo hende syklusen min er lang for alt jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå