Gå til innhold

En roligere periode..

Anbefalte innlegg

Da er jeg inne i uke 22 og føler at det meste begynner å roe seg ned. Kvalmen er mye svakere. Det er ikke så nytt å føle spark hver dag, og jeg begynner å bli vant til at kroppen oppfører seg ganske annerledes enn normalt.

Men hva nå?

Etter 5 mnd under pleddet på sofaen er jo kroppen helt slakt... orker jo ingen ting. er stiv og støl i bekken og rygg, og blir tungpustet av ingenting. Hvordan kommer man liksom igang igjen? er jo ikke noe som går over av seg selv...

Får ikke akkarat så mye mere energi av å vite at jeg ikke skal tilbake på jobb før mini kommer...

Hvordan får man dagene til å gå, hvordan får man energien tilbake?

Dere som har barn fra før, hva skjer når mini kommer, man får vel ikke plutselig energien tilbake da heller?

Oi dette ble veldig negativt:) heheh var ikke meningen det alltså:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904520-en-roligere-periode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 20 og har endelig også blitt mindre kvalm! Kaster fortsatt opp, men mye sjeldnere. Jeg har prøvd meg på 50% jobb igjen. Jeg sliter med å klare det, blir sliten av ingenting, delvis pga. månedsvis på sofaen med bøtte, men også fordi graviditeten påvirker meg veldig fortsatt. Dog har jeg såpass fleksibel jobb og arbeidsgiver at jeg kan komme å gå litt fom jeg vil. For meg er det å være litt i jobb den beste løsningen foreløpig. Kommer meg mer ut og det hjelper på både kropp og sinn. Det er til og med verdt de dagene hvor jeg blir liggende som et slakt fordi jeg er så sliten;)

Hehehe, ja da fler man seg skikkelig gammel hihihi.

Jeg hadde nok også hatt det best med litt jobb, men har noe som heter krystallsyken som gjør at jeg blir/er veldig svimmel, og det kan de ikke behandle så lenge jeg er gravid, så da blir det vannskelig å gå på jobb i en bhg... så jeg håper at jeg snart kan begynne å gå litt regelmessing på besøk på jobb, bare så jeg kommer meg litt ut, for det har myye å si:)

Også har jeg prøvd å gå tur med hunden hver dag, men nå er jeg blitt for svak så jeg er redd han skal dra meg over ende, og det kan vi ike ha noe av med stor mage:) så det blir små turer uten hund, men det føles litt rart å ikke ha han med:) hihih

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...