Gå til innhold

Navn til lillegutt..

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om navnet Goggen?

Min samboer foreslo navnet Goggen i dag.. Først lo jeg, og tenkte at han bare tulla. Men etter og ha tenkt litt på det og sagt det et par ganger begynte jeg faktisk og like det bedre og bedre. Og alle vokser seg på en måte inn i navnet sitt..

Min mor mener at vi ikke kan kalle ungen det, og min far mener han kommer til å bli mobbet.. Hva synes dere?

Egentlig liker jeg selv navn som Benjamin, William og Oliver, men min sambo vil ha noe som ikke er så vanlig. Og både William og Oliver ligger høyt oppe på navnestatestikken.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904490-navn-til-lillegutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker bare på Goggen i Hotel Cæcar.. Han heter vel egentlig Georg?

Ikke et navn jeg ville valgt.. Finnes mange uvanlige guttenavn som jeg heller ville valgt..

Silas

Valdemar

Selmer

Elliot

Linus

Alve

Albin/Alvin

Hadrian

Malte

Ludvig

Liam

Conrad

Caspian

Helmer

Wilfred

Nathaniel

Mio

Matteus

Hannes

Emilian

Thias

Lavrans

Hehe, dette syntes jeg virkelig var et originalt navn!!!

Mange som tror de er originale, men ikke er det. Men dette overrasket meg, kult!

Mulig det kan være litt belastende å hete, ikke vet jeg. Men hadde tenkt litt på det. Men kult var det, om ikke et vakkert navn. :-)

Annonse

Jeg hadde en lekefigur da jeg var liten som jeg ga navnet Goggen Gibb! Men selv som liten jente forstod jeg at Goggen var kallenavn for Georg. Nei, kall ham i det minste for det ordentlige navnet, så får dere heller kalle ham Goggen innenfor husets fire vegger. Jeg er en av de første til å si at navnet skjemmer ingen, meeeen i dette tilfellet...?!?! Unntaket som bekrefter regelen kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...