Gå til innhold

Bytting av sykehus/klinikker underveis(offentlige)? fler?

Anbefalte innlegg

Holder nå til på Ullevål, og når vi har 2,5 timer å pendle hver vei, syns jeg dette blir jeg ganske så sliten. Gruer meg til den lange veien hver gang, og skal nå snart inn igjen for 7 gang( ikke 7 forsøk). Jeg har jo hele familien i bergen, og vurderer sterkt å bytte til haukeland, slik at vi kan ta ut ferie, og bare ta de eventuelt 1 eller 2 neste forsøkene der, så slipper vi så mye stress med lang reise opp og ned flere ganger i uken.

Men jeg er usikker på hvor jeg skal henvende meg? Egentlig kunne jeg sikkert gått til legen men så har det seg slik at: vi bodde i bergen, og ble henvist til ivf haukeland, men siden vi ikke hørte noe så vi på hus på østlandet. mens vi hadde lagt inn bud og fått huset på østlandet, ble vi innkalt til forsamtale på haukeland, men takket nei, fordi jeg trodde de hadde dette på de fleste sykehus. Men da vi flyttet bort hit fikk jeg time til gyn på sykehuset i gjøvik, og hun henviste meg til ullevål. Min nåværende lege vet vel ikke noe om ivf prosjektet.. Var legen i bergen som henviste meg til gynekolog i bergen, som igjen henviste til haukeland. Så hvordan går jeg frem om jeg vil og KAN bytte? 1 forsøk er overstått om 1 uke ca.. Og eventuelt hvis jeg blir henvist tilbake til haukeland, så må jeg vel stå der i kø i et halvt år igjen? Og det er lite fristende..

Hadde virkelig aldri gjrot det slik hadde jeg visst at det ble så mye stress, og heller tatt det i bergen, men nå er det nå slik..

Andre som har byttet evt hvor lang tid må man vente?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...