Gå til innhold

Fleecepose fra Brio som jeg har lagt lammeskinn inni.. Nok i vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei på 5 mnd. Har ikke kjøpt noe voksipose... Har en fleecepose fra brio (http://www.barnashus.no/index.php?product_id=2016%26prod_id[]=2016%26quantity[]=1%26flypage=flypage.tpl%26page=shop.cart%26category_id=84%26func=cartAdd%26option=com_virtuemart%26Itemid=410%26Farge2016=)

Jeg har klippet til et lammeskinn som passer ned i posen. Det er fleecelaken på vognmadrassen. Pledd over posen. Hun har også på seg en ulldress.

Vi er jo uansett ikke ute å triller når det e mye under 10-.. Så jeg lurer på om jeg burde kjøpe voksipose? Vi har vært på bytur i 20- slik, men da var vi jo bare ute mellom butikkene.. Vi har vært ute å trillet både i 10- og idag med 6- og veldig mye vind (bare bytur, da..) Men hun er absolutt ikke kald, hun er nesten svett når jeg tar henne opp av vogna. Trekket er jo over vogna + regntrekket.. Så er da voksipose nødvendig? Det er IKKE det at jeg ikke har råd, har lenge gått å skulle kjøpe en.. men når hun er varm i det vi har så har jeg liksom følt at det er bortkastet...

Tenker at jeg heller kjøper en når hun blir litt større.. til neste vinter og hun sikkert går i barnehage osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp helt av, så lenge hun er varm og god som du sier er det ingen fare.

Skrevet

Virker som om det da er nok ja :) høres ikke ut som om du har noe behov for voksipose da ungen er varm, nesten svett etter du har vært en tur ute. Høres ihvertfall ut som om det skal holde bra, jeg hadde nok satsa på det ihvertfall :)

Skrevet

Voksipose er uansett ikke noe must, skulle hun ha behov kan du legge på et ekstra teppe eller en dyne. Det er jo ikke ofte det er så kaldt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...