Fjelljenten Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Alt var bra med den lille som lå og sprellet, bokset, sparket og snudde seg, skikkelig aktiv :-) Og det var som jeg trodde enda en gutt <3 Det har jeg følt hele tiden, og både kinesisk fødselskart og de andre mytene pekte også mot det :-) Er fremdeles litt uvirkelig at det går så bra denne gangen, nesten som jeg ikke kan tro det, men nå er jeg bare så lykkelig :-) Terminen ble heller ikke forandret på, selv om det er mulig den er noen dager før, men sånn har det vært hele tiden, fordi lengden viser at jeg er lenger på vei enn hodeomkretsen, som de har målt etter på de forrige ultralydene ;-) HURRA HURRA HURRA, nå skal jeg nyte! :-)
TurboJenny87 Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Gratulerer så mye med enda en frisk gutt på vei:-D Må være fantastisk!
krølle... Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Gratulerer med lilleprinsen i magen! Alltid godt å få bekreftet at alt er som det skal. Nå kan du bare nyte fortsettelsen og starte nedtelling til du får hilse på !
Fjelljenten Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2012 Tusen takk :-) Det er helt fantastisk ja, og endelig følte jeg at jeg kunne offentliggjøre det ordentlig, veldig deilig å ha kommet forbi denne kneiken også!
Rødhette <309+<312 Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Gratulerer med en gutt i magen :-)
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Gratulerer med enda en prins i magen! nå er det bare å nyte tiden fremover! Det skal jeg nå, endelig! Hadde ul samme dag, alt vel og bra og her ble det ei jente til! La tiden gå fooort;) kos deg videre!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Så herlig!!Gratulerer masse:)Blir gutt på meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå