Gå til innhold

Overstått ord. UL i dag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var bra med den lille som lå og sprellet, bokset, sparket og snudde seg, skikkelig aktiv :-) Og det var som jeg trodde enda en gutt <3 Det har jeg følt hele tiden, og både kinesisk fødselskart og de andre mytene pekte også mot det :-)

Er fremdeles litt uvirkelig at det går så bra denne gangen, nesten som jeg ikke kan tro det, men nå er jeg bare så lykkelig :-)

Terminen ble heller ikke forandret på, selv om det er mulig den er noen dager før, men sånn har det vært hele tiden, fordi lengden viser at jeg er lenger på vei enn hodeomkretsen, som de har målt etter på de forrige ultralydene ;-)

HURRA HURRA HURRA, nå skal jeg nyte! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med enda en frisk gutt på vei:-D Må være fantastisk!

Skrevet

Gratulerer med lilleprinsen i magen! Alltid godt å få bekreftet at alt er som det skal. Nå kan du bare nyte fortsettelsen og starte nedtelling til du får hilse på !

Skrevet

Tusen takk :-) Det er helt fantastisk ja, og endelig følte jeg at jeg kunne offentliggjøre det ordentlig, veldig deilig å ha kommet forbi denne kneiken også!

Skrevet

Gratulerer med en gutt i magen :-)

Skrevet

Tusen takk :-)

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Gratulerer med enda en prins i magen! ;) nå er det bare å nyte tiden fremover! Det skal jeg nå, endelig! Hadde ul samme dag, alt vel og bra og her ble det ei jente til! La tiden gå fooort;) kos deg videre!

Skrevet

Så herlig!!Gratulerer masse:)Blir gutt på meg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...