Gå til innhold

Forsiktig igang igjen.

Anbefalte innlegg

Da har vi vært inne på RH til samtale ifht søskenforsøk til vår lille jente. Denne gangen er det min tur til å bære frem barn :) Veldig hyggelig lege, og positiv overraskelse at det bare er 2-3 mnd ventetid før oppstart.

Alle prøver er tatt og såvidt jeg vet ser det fint ut. Men da han tok UL idag sa han det var litt lite eggposer, noen som har noe erfaring ifht dette? Ble jo bekymret med en gang.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143904454-forsiktig-igang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi vært inne på RH til samtale ifht søskenforsøk til vår lille jente. Denne gangen er det min tur til å bære frem barn :) Veldig hyggelig lege, og positiv overraskelse at det bare er 2-3 mnd ventetid før oppstart.

Alle prøver er tatt og såvidt jeg vet ser det fint ut. Men da han tok UL idag sa han det var litt lite eggposer, noen som har noe erfaring ifht dette? Ble jo bekymret med en gang.

:)

Hei!

Vet dessverre ikke noe om dette med få eggposer, men har lyst å spørre om det med ventetid. Vi ha embryoer på frys etter IVF på Riksen og kommer til å prøve med dem på meg (som fødte) først. I tilfelle det ikke går, må vi tilbake til vanlig IVF igjen, og da kommer jo spørsmålet om ventetid på donor opp igjen. Forstår jeg deg rett – er det bare 2–3 måneders ventetid på donorsæd for tiden? Det er jo i så fall helt utrolig bra!

Hei. Ja det var sånn jeg forstod han. Vi har gjort alle undersøkelser før vi nå var på journalopptak. Og på forespørsel om ventetid sa det nå var godt med donorer og det var 2-3 mnd. Og at vi kunne vente på et ringebrev i posten snart. Blir så spennende :)

Hei. Ja det var sånn jeg forstod han. Vi har gjort alle undersøkelser før vi nå var på journalopptak. Og på forespørsel om ventetid sa det nå var godt med donorer og det var 2-3 mnd. Og at vi kunne vente på et ringebrev i posten snart. Blir så spennende :)

Godt med donorer? Could this be? ;-) Trodde jeg aldri jeg kom til å høre fra den kanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...