Gå til innhold

Babyjogger city elite eller tfk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har erfaring med begge. Første vogna var TFK. Likte den veldig godt, men sportsdelen opplever jeg som stor. Super på store barn, frøkna mi forsvant litt i den. Solid og god, en av de største bagdelene på markedet!

Når det er sagt; babyjoggeren - ELSKER den. TFK vogna knakk i ramma, etter maaaaange turer på fly (uten prampack, ris til egen bak). Neste vogn ble babyjogger city elite. Snupp liker den godt, kan fortsatt sovne i den.. Snart 4 år gammel! Skal skaffe bagdelen til neste i magen.

Har aldri opplevd maken til god vogn å kjøre. Den legges sammen med én håndbevegelse, har ikke sett noen med så solid skjerm/solbeskytter. Løp og kjøp :-)

Har erfaring med begge. Første vogna var TFK. Likte den veldig godt, men sportsdelen opplever jeg som stor. Super på store barn, frøkna mi forsvant litt i den. Solid og god, en av de største bagdelene på markedet!

Når det er sagt; babyjoggeren - ELSKER den. TFK vogna knakk i ramma, etter maaaaange turer på fly (uten prampack, ris til egen bak). Neste vogn ble babyjogger city elite. Snupp liker den godt, kan fortsatt sovne i den.. Snart 4 år gammel! Skal skaffe bagdelen til neste i magen.

Har aldri opplevd maken til god vogn å kjøre. Den legges sammen med én håndbevegelse, har ikke sett noen med så solid skjerm/solbeskytter. Løp og kjøp :-)

De sier at bagdelen er veldig liten. Har termin i mai, så har nok behov for bag i begynnelsen av vinteren. Hvilken bag ville du ha kjøpt til den? Soft eller hardbag?

Finnes flere forskjellige til babyjogger?! Har helt ærlig ikke satt meg så veldig inn i det.. Jeg får nemlig låne bagdel av ei venninne, og sportsdelen har jeg jo!

Bagdel babyjogger er mindre enn TFK, definitivt. Har termin i juni selv. Forrige født i mai.. Da varte TFK til hun var rundt 7 mnd. Vi har fortsatt bagdel til TFK, så mulig jeg bruker den på vinteren (ramma funker, men ikke optimalt).

• 2 måneder senere...

Definitivt babyjogger. Den er myk og romslig i sportsdelen, lang rygg, fantastisk kalesje som kan brettes langt ned for å skjerme for solen, den er latterlig enkel å slå sammen, du bare drar i en stropp som er plassert i setet. Den blir flat og kompakt Sammenlagt, på størrelse med tfk.

Annonse

• 2 uker senere...

Snodig, jeg opplever det stikk motsatt ;-) ENKEL å manøvrere rundt, får lett plass i bilen (på str med andre lignende vogner, hakket mindre enn TFK sammenslått) og det luftenettet har aldri vært et problem, snarere trevrt imot. Deilig og behagelig for små med (valgfri) lufting. Mi har vært nysgjerrig (les:klåfingra) og har ikke én gang satt fast fingeren ;-)

Drømmevogna mi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...